[25.09.2012] Spillquiz med Magnus og Jon Cato (0179, Oslo)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Heller veldig mot bare NMSQ selv. Folk kan se navnet, erfare at det faktisk stemmer, og så komme bort med lua i hånda, skjelvende stemme og få et bredt smil og "Spillegal.no, vet du" som svar.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
Om jeg hadde hatt en stemme hadde jeg gått for Spillegal.no beibi. Ingen andre enn oss kjenner til taglinen vår noe særlig, dessverre, pluss at det ikke kan misforstås hvem det er snakk om.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Kan følges opp med visittkort basert på bildeserien.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#33
Jeg akter å være der i litt god tid slik at vi kan få et ålreit sted å sitte.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Samme her. Vi skal innover til Oschlo umiddelbart etter jobb, jeg satser på å værra på Tilt rundt 18:00.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Ah, knall. Da skal jeg prøve på det samme. Det skal bli godt med en øl.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#36
Jeg bare slenger inn denne, til glede for nye lesere og for å sette større forventninger til oss selv enn det som strengt tatt er nødvendig.

Vært på ny runde Spillquiz i dag, da.

Som tidligere nevnt er mitt lag, Tøyen Über Alles, gjennom en lang sesong stabile som en av Norges tre beste Spillquizlag men de siste rundene har det ikke gått særlig bra. Ikveld ledet vi komfortabelt etter første runde, men etter pausen gikk det så skandaledårlig at jeg ble nervøs for egen psyke. Endte på en ikke-topp-tre-plass som er altfor dårlig så sutra litt...

... men som nevnt, stilte Fetthest og Buggz på sin første Spillquiz. Ikke bare debuterte de, men de var det eneste laget med kun to medlemmer men til tross for det gjorde de en ganske ålreit førsterunde. Men oh man, andrerunden. Andrerunden til Det Altfor Vanskelige Lagnavnet de hadde var en oppvisning i brutal overkjøring, de tok igjen det forspranget alle måtte ha og dro hjem en forbanna imponerende førsteplass.

Har aldri sett spillquizdeltagerne så sjokkert.

Enda bedre var at de slo våre bitre rivaler Lokomotiv Trollkjeppen så de ikke stakk for langt ifra oss. Skader meg selv da vi var det nesten eneste laget som ikke tok den siste avgjørende 51-poengsoppgaven men fortsatt fullt fortjent seier og gratulerer til de jeg spredte ryktet var Spesial Utsendte fra Norges Mest Sofistikerte Promperom (kan hende jeg skrek "SPILLEGAL BEIBI!" da de ble oppropt som vinnere).

Litt av en kveld!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#37
Jeg er egentlig ikke i form og lurer på å få tak i vikar, vi får se, det hjelper uansett at vi er godt representert på alle måter!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#38
Om Tøyen Über Alles har med seg quislingen sin eller ikke er ikke noe som diskuteres i denne tråden.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#39
Awww!

Har ikke fått tak i vikar hittil så må nok stålsette dere for det hjerteknusende synet av meg med andre :)
 
#40
Kommet hjem fra spillquis hvor spillegal var representert av Buggz, Yetipants, Klaymen og undertegnede. Spillegal.no beibi knuste all motstand som forventet! En stor brofist til Yetipants for hans enorme lager av spill trivia som sikret seieren. Angående selve quisen så var det en meget positiv opplevelse og jeg anbefaler alle som har mulighet til å delta i fremtiden. Det var et bredt spekter av spørsmål fra commodore 64 til prosjekter på dagens plattformer som ikke har sett lyset ennå, noe for alle altså.