[25.09.2012] Spillquiz med Magnus og Jon Cato (0179, Oslo)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Jepp jepp. Det gikk som det måtte gå, dette. Når man stiller med Norges mest sofistikerte spillquizlag, da er det ikke rart at man seirer.

Blir alltid fornøyd når man har en god teamdynamikk, og vi opplevde gjentatte ganger at begge de to nye medlemmene kom med gode tilskudd og/eller korrigeringer underveis. There's no "I" in "team" osv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#44
Jeg plukket Soul Calibur V og en driiiiiitfet Diablo II (ja, TO) t-skjorte awwyeah.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Ja, stemmer, jeg plukka Final Fantasy XIII-2 og en Day of Defeat-polo som gikk rett tilbake i sekken. Vurderte litt å ta LittleBigPlanet-skjorta, meeeen den var ikke SÅ fet og det går vel an å skaffe en utenom.
 
#47
Det ble "Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Generations" på meg. Samt en PS2 promo-tskjorte for en kampanje David Lynch visstnok lagde en gang i tiden. Så ut som det var litt mer spennende å velge i om jeg hadde eid en PS3, men men.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Fønnfækkt: Det Naruto-spillet mener jeg å erindre at var på premiebordet forrige gang vi vant også. Uansett, akkurat den serien har jo et ganske bra rykte så vil tro det er god sort hvis man liker Naruto.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#49
Jeg så flere ting som var på premiebordet sist vi var der (i februar), f.eks. Ratchet & Clank Trilogy til PS3. Angrer på at jeg ikke valgte det da, men jeg så det ikke (de fleste spillene er review-utgaver i plain hvitt cover med rød tekst).