3DS-vennekoder

#21
2234-7123-6618
Kommer det en form for beskjed når noen har lagt deg til, eller må begge ha lagt hverandre til før det opprettes noen form for kontakt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Agra: Protip de fins i butikk

Edit: Nichodemius har tatt ti bilder med 3DS-kameraet sitt
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#27
Godt å høre at du tar oppgaven på alvor.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#28
Hei dette er Spillegal ikke hypokondergal.

Klaymen: 3DS har sonelås, så jeg antar vennekoder vil funke, men spill kjøpt i Norge vil ikke funke hvis du ruller kanadisk 3DS.
 
#29
Uansett er det off topic, så kva med å evt fortsette i ein annen tråd? Det er tydeligvis eit kontroversielt tema.

Har lagt til fleire her inne no, men får liksom ikkje gjort noke særlig med lista enda. Annet enn å sjå at de er online eller ikkje. Vil kanskje hjelpe når vi speler samme spel og kan mulitspele?

Har vore ein del snakk om denne oppdateringen som kjem i slutten av mai som skal gi oss e-butikk etc.
 
#30
1203-9227-5303

Har lagt til samtlige som er skrevet opp i tråden så langt. Tar gjerne en runde Street Fighter om noen vil!
 
#31
Ser du er online med Street Fighter ja, får vel kjøpe meg den også siden det er den man kan gå online med. :)

Godt fornøyd med Rayman, då! Tenker det blir bytte mot Pilotwings eller no sånt når det er kjørt gjennom.


Edit.
Her har man kjøpt Street Fighter og ser to fra vennelista spele det, men uten mulighet til å kommunisere ønske om å spele ilag. Ufattelig teit! Håper det berre er meg som har gått glipp av noke, for eg ser null hensikt med vennelister om det skal være sånn.
 
#32
3308 - 4564 - 5021
 
#35
Har ikke trådløst nett her jeg sitter, men har lagt til alle sammen nå(hail skolenettet)..
Venter hard konkurranse i Street Fighter når jeg fikser trådløsen en gang i fremtiden :)
 
#36
Ikke fått tid til å adde enda, skal gjørra det i kveld.
 
#38
Olala, nytt blod. Vælkømmin.
 
#40

Folkens! Da har også jeg skaffet meg 3DS. Tenkte jeg måtte knabbe en før Zelda kom ut. Har kjøpt Street Fighter så er interessert i noe kamper!

Skal adde dere nå.

Min FC er: 3351-4146-3353