3DS-vennekoder

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#43
2406-5226-7548

Er i ferd med å legge til alle.... etter jeg har tatt meg en tur ut.

EDIT: Har lagt til alle.
 
#45
49 vennekoder nede, men fortsatt ikke spilt mot noen av dem.. Må vel få organisert noen ssf4-kamper etterhvert :angel:
 
#46
Har kun spelt mot Justincase så langt, og det lagget ballemus. Men var moro!

Buggz: Skal legge deg til snart, er berre for lat til å gjere det akkurat per akkurat no. Legger til resten her inne også snaaart. Snart. Snaaaaart.

Zelda først.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
Jeg er litt skuffa over at Mii Plazaen min ikke fylles opp med buddy-Miis.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Jeg har åtte. Har hyrt inn over hundre katter, så nå er jeg på
Ultimate Ghost
.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#54
Det er da slik, om jeg ikke husker feil, at om alle i tråden har lagt meg til får ikke jeg beskjed om det eller lignende? Da må jeg eventuelt gå igjennom tråden på et tidspunkt og legge til alle sammen, og satse på at alle har lagt til meg.
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Jeh, om noen da ikke har lagt til deg vil de bare være gråa ut. Det gjelder da... øh AndyPRO og Mojo i mitt tilfelle. De har tilsynelatende driti i koden min. Om noen har meg tilsvarende gråa ut er det bare å pipe ut.
Jo også alle legg inn fåkkings Nintendo Letter Box allerede! Det er det bpste jævla programmet for å sende hverandre kuktegninger noensinne. Ingen bedre måte å starte dagen på enn en serie ferske kuktegninger.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Jeg la til Nintendo Letter Box i går og holdt på å daue på meg av de elleve (!) meldingene jeg fikk av SG-ere, mest Sagosen, Paraplan og Yetifar. Dere eier!

Hvordan skriver jeg i flere 3D-plan?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#57
Du må skrive og sende en del brev før du får alle mulighetene. Jeg har sendt... en del kuktegninger og har fortsatt ikke låst opp alt.