3DS-vennekoder

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Har gått gjennom og addet noen av dere. De av dere som ikke har meg på lista nå; enten har ikke dere addet meg eller så har jeg rett og slett klart å hoppe over ved en feiltagelse. Jepp japp jupp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Uff den tråden her ja. Jeg vet jo ikke om noen har lagt meg til siden jeg gikk gjennom sist, og når var det mon tro. Eller er det sånn at jeg kan se i vennelista mi hvem som har lagt meg til men ikke motsatt?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Noen burde kanskje oppdatere lista i førsteposten med kodene fra de siste sidene her? Burde gjøre det litt lettere å se hvem man mangler osv.

E: Jeg er fortsatt 2320-6275-3824 hvis noen flere vil legge meg til.
 
Nå har jeg også gått igjennom lista igjen og lagt til alle. Hvis du står på lista og ikke allerede har lagt til meg, og atpåtil har lyst til å være min venn, så er altså min vennekode 2234-7123-6618. Jeg kan friste med gjeve o-face powers i de nye Pokémondataspillene.
 

Nabbe

Har fin hatt.
0748-2876-4045 her.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har også lagt til alle i tråden med mindre jeg har oversett noen. Jeg har ikke Pokemon, men den som ikke legger til forumsjefen blir banna.
 

Sofie

Like my body?
Er det noen hittil som har nevnt at det systemet her suger balle? Har uansett lagt til en mengde folk, men siden det var så grassat mange på lista konsentrerte jeg meg om de jeg har en viss peil på hvem er (og glemte sikkert noen, sorry bros&hoes). Hvis noen er aktive 3DS-spillere (f.eks pokemon) og synes vi skal være DS-venner, legg meg til, da vel. Og gi beskjed, siden systemet er ubrukelig.

Ellers da, Filip, Cock og Ganon hater meg visst, det var hyggelig å vite.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror det har blitt nevnt noen-og-tjue ganger, ja.
 
Spiller pokymans

Koden min er: 0920-0870-2439
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Flink Sofie, domme Nintendo vil jo ikke si ifra du har addet meg men da gjør jeg det neste gang den skrus på.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeeeeh, formulerte som jeg gjorde da jeg heller ikke bruker min noe særlig, har ikke vært på siden fly i sommer.