3DS-vennekoder

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#81
Hvis du liker den typen spill, så er iallfall PC-utgaven av Lego Batman 2 skikkelig artig. Antar det er samme spillet på 3DS siden det ikke akkurat krever mengder av maskinkraft. Bare et tips, altså.
 
#82
Nopp, googla det da jeg kom hjem med den. Openworld-dillet er fjerna, og har spillt gjennom et par av de andre legospilla fra før. De var kos nok de, men jeg har liksom spillt greia før, og denne gangen blir det isåfall uten coop.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Åh! Vel, det var jo en skuffelse.
 
#84
Holdt 3DS XL i hånda idag. D-pad'en er bedre enn på 3DS (old), så eg kan nok like denne ja. Blir å laste opp ny vennekode når fruen blir veldig gravid og ikkje kan gjere stort annet enn å sitte heime og klage. Må jo få inn litt godkultur her i heimen også. Kan ikkje berre sitte og sjå Hotell Cæsar.
 
#85
Bytter inn Vitan igjen, da eller? :p Tror faktisk jeg kan slippe unna håndkramper med denne. Blir nok no hardkår marioings på pendlertoget utover høsten.
 
#92
Jeg har oppgradert meg til en 3DS XL! Hoooly shiiiit. Så da er det slik med Nintendo at jeg har ny friend code, legg meg til folkens, så skal jeg tegne masse kult til dere! Skal prøve å legge til så mange som mulig av dere.

0774 - 5619 - 2144
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#94
Nå som AC:NL er i hus er det kanskje på tide å føre seg opp her ja:
2320-6275-3824
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#97
Uhm, jeg innser jeg ikke helt har oversikt lenger, har lagt til en del som ikke har lagt til meg og kanskje er jeg lagt til hos noen som jeg ikke har lagt til? Skrik evt. ut!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Addddd`