5 GMail Invites [AVSLUTTET]

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#21
Den første som ringer meg på mobilnr mitt og sier: Jeg vil ha gmail. Skal få en invite av meg. Hvis noen av dere mot formodning skulle ringe og vekke meg, så kan dere bare drite i gmail. Så et tips. Ikke ring om natta!

Her er det førstemann til mølla, ettersom jeg bare har 1 invite igjen.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Sheffield@26.08.2004, 22.16
Den første som ringer meg på mobilnr mitt og sier: Jeg vil ha gmail. Skal få en invite av meg. Hvis noen av dere mot formodning skulle ringe og vekke meg, så kan dere bare drite i gmail. Så et tips. Ikke ring om natta!

Her er det førstemann til mølla, ettersom jeg bare har 1 invite igjen.
93700​
Skal jeg benytte det samme nummeret som når jeg bestiller "cola" ?
 
#24
Jeg vil veldig gjerne ha en GMail konto, og den jeg får den av er jeg meget takknemlig til. Det ville vært en stor ære å få en slik GMail konto.

Takk for meg.
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#25
Opprinnelig skrevet av GombaC+27.08.2004, 09.16-->
<!--QuoteBegin-Sheffield
@26.08.2004, 22.16
Den første som ringer meg på mobilnr mitt og sier: Jeg vil ha gmail. Skal få en invite av meg. Hvis noen av dere mot formodning skulle ringe og vekke meg, så kan dere bare drite i gmail. Så et tips. Ikke ring om natta!

Her er det førstemann til mølla, ettersom jeg bare har 1 invite igjen.
93700​
Skal jeg benytte det samme nummeret som når jeg bestiller "cola" ?
93787​
[/b]

Du tror da vel ikke at jeg gir ut nr mitt sånn helt uten vidre på internett. Men det burde ikke være vanskelig. Ta en titt i profilen min, og legg sammen to plus to.

Edit: Siden ingen har ringt, har jeg fortsatt en invite igjen som jeg kan gi bort.
 
#26
Bare før noen spør meg, jeg vil ikke ha en GMail konto! Bare så det er sagt! Mesteparten av mailen min er Netsky-mail, så jeg trenger ikke kontoen.


Og så det også er sagt: Google leser all mailen som kommer med GMail!
 
#27
Jeg har 6 stk som jeg gir bort. Send meg PM med nakenbilde, og du er garantert en invite. :tommelopp:

De 6 første får.
 
#28
Kan du ikke bare gi bort en til meg da? Vær så snill...?
 
#29
Rart at ingen har sendt PM. Ingen som vil ha invite? Neivel, da tar jeg alt sjøl :p

Edit: 2 invites igjen.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#30
Opprinnelig skrevet av Potetfar@27.08.2004, 13.34
Og så det også er sagt: Google leser all mailen som kommer med GMail!
93916​
Rart at det ikke står noe om det i EUALen da. ;)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#32
Jeg har bare sendt invites til hotmail, og det funker. De kommer med engang. Ser ut til at hotmail-problemet er løst.

Det er enda ingen som har ringt. 1 Invite gis bort til førstemann som ringer og sier at de vil ha gmail.
 
#33
Hotmail funka ikke før iallefall. Mailen kom aldri, eller så kom den i junk-filteret. Jaja, Hotmail eller ikke, si ifra hvis du vil ha. ^_^
 
#34
Regner egentlig med at alle her som vil ha Gmail har skaffet nå, men dersom det er noen som ikke har, så har jeg 2 til overs.
PM med fullt navn og e-mail.
 
#35
Jeg vant en invite av Skoen, jeg fikk en e-post fra en Gmail-bruker (er ikke sikker på hva Gmail-kontoen til forumets sko heter) hvor det fulgte med en fil som heter "My details". Walla-mail tok denne som et virus så jeg har ikke åpnet den enda.

Det jeg lurer på er om en invite skal ha med en fil som heter "My details", eller om jeg har fått et brev med virus?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#36
Du har fått et brev med virus.
 
#39
Du trenger faktisk ikke hele navnet. Når han får invite så kan han sjøl bytte navnet. Hvis du f.eks har skrivd ja og nei i feltet for fornavn og etternavn, så kan han forandre det når han registrerer seg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#40
Enda godt, ettersom jeg kalte Thinaran "Neger Jødesen" da jeg sendte invitten hans.