5 GMail Invites [AVSLUTTET]

#45
Sure. Send meg en PM med nåværende e-post og fullt navn (navnet er ikke absolutt nødvendig).
Siktet til begge der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Græh! Jeg har fått seks til. Noen som er hypp? Sleng PM.
 
#47
Lurte på om noen andre har hatt samme problemet: Meg og shigsyfreak fikk akkurat en invite hver av Jani. da vi prøvde å aktivere(Ved å følge linken i mailen. Kom det en side opp der det sto:

Account Already Created

The link you followed to this page has already been used to create your Gmail account. To access your account visit http://gmail.google.com and log in with the username and password you chose during registration. To create another Gmail account, you'll need a shiny new account creation link. We apologize for the inconvenience.

Vi får altså ikke valgt passord, adresse og slikt. Det funker ikke for noen av oss.
Har noen hatt samme problemet, vet om en løsning eller noe slikt?

uansett, takk til Jani som gikk med på å sende en invite til å begynne med. :)
 
#49
Virker som Gmail er litt buggy, ja.
Jeg kan prøve å sende nye invitasjoner til dere. Vet ikke om det går, men verdt et forsøk... (Om det går an å sende to ganger til samme e-post, that is).
 
#50
Vi sendte en mail til google og spurte om de hadde opplevd dette før, så får vi se hva de svarer i morgen.

hmm, merket forresten at Jani sendte enda en invite, men den funket ikke den heller. :(

edit: si meg, jani. Har du evig invites?
 
#51
Hehe, nei, men jeg (det tror jeg alle får?) får nye hele tiden. Nå har jeg 2 igjen, på mandag har jeg vel 6 nye.
 
#52
Pussig. I dag funket Janis andre invite for både meg og Shigsyfreak. jaja, skal ikke klage. sikkert noe bug i Gmail systemet.
Tusen takk igjen, Jani.
 
#53
Jeg har nå fått noen ekstra invites.

Hvis du er hypp på en, send en PM til meg med tittelen; Gmail

Skriv ditt fulle navn, din e-post, og hvorfor du føler du fortjener en.

Let teh PM's roll!
 
#55
Jeg har 5 g-mail invites som jeg ikke trenger.

Send meg pm.
 
#59
Finner gmail ganske bra, men det blir liksom aldri mer enn en konto som står halvtom.. Gmail virker heller ikke med opera :usikker:
 
M

maffakka

Gjest
#60
Jeg har også noen ekstra. bare å sende pm.

noen som vet hvordan hvordan man får msn og outlook til å funke med gmail?