6630 vurderes solgt

#1
Har en strøken 6630 jeg gjerne skulle ha solgt, den er låst til telenor, har 1,3 megapixler og støtte for 3g.
Du får også med en cd med diverse stæsj, ekstra batteri, orginal lader, Nokia "arm-lenke", USB-bluetooth(ikke noe billig piss!).

Eske, minnekort(kan skaffes) og kvittering følger desverre ikke med, dette fordi jeg ikke fikk det med når jeg kjøpte den.

Vi lar budrunden starte på 2000 så får vi se om jeg får en pris jeg er fornøyd med...

Mer info om 6630 her!

Selges fordi jeg ikke har dekning for 3g og foretrekker eriksson...
 
#3
Stjal den, serru.
 
#5
Hmmm.. har lyst på den telefonen jeg, men ettersom at du ikke har kvittering så blir det litt vanskelig for deg å selge den, å sette meg i kontakt med den forrige selgeren, som solgte den til deg hjelper jo ikke, for det kan jo like godt være en kompis av deg, men har han kvittering så er jo all tvil vekke.

Dette og tanken på at telefonen allerede har hatt 2 eiere bidrar til at jeg ikke er villig til å gi 2000 kroner for den... den koster rundt 3000 kroner ny, så halv pris er da 1500... kan gi deg 1000 + et ps2 spill (resident evil outbreak), eller noe film greier, star wars trilogi pack? robocop trilogi? back to the future trilogi? shindlers list special black box, et eller annet... kom med forslag..
 
#8
Hvor har du det fra at den koster rundt 3000,- helt ny? Det er hvertfall helt feil. Billigste jeg fant var på 4321,- på mshop. Han får glatt 3000,- for den hvis han legger den ut på de riktige stedene.
 
#9
ja heller til dem enn til deg, har forresten handlet med deg før(gamle sg hvis jeg ikke husker feil, kan ha hvert en annen Leon), lurte jeg deg da?
Om du skulle ønske det kan jeg gi deg IMEI`en så du kan sjekke den opp mot politiets savnede telefoner...

Eulogy: Takk for at du ikke forhånds dømmer meg, men bare for å rette deg opp bittelittegrann, er faktisk folk som har fått 3800 får en slik nå nylig(da også uten kvitering, men ikke låst til telenor), og jeg har forresten heller aldri sett den til under 4000
 
#11
Det er med abonnement/binding din klyse! Nå snakker vi om en telefon uten abonnement og binding. Men det har jo du så klart ikke skjønt.
 
#12
tippa du e sånn kjempe tøffe person som bare må blanda seg inn i andre sine saker? du e tøff du, sko ønska eg va deg

Han selger jo en telefon som er låst til telenor!!!!! det vil si ikke en slik som du får til den dyreste i butikken som IKKE er operatør låst, denne operatør låst! de telefonene du snakker om som er dyre er ikke bunden til operatører
 
#14
Opprinnelig skrevet av dkdaffy+17.03.2005, 15.50-->
Har en strøken 6630 jeg gjerne skulle ha solgt, den er låst til telenor, har 1,3 megapixler og støtte for 3g.
191657​
[/b]

<!--QuoteBegin-Eulogy
@18.03.2005, 14.41
Det er med abonnement/binding din klyse! Nå snakker vi om en telefon uten abonnement og binding. Men det har jo du så klart ikke skjønt.
192211​
Trenger jeg si noe i det hele tatt egentlig? :ehm...:
 
#15
Hold kjeft roy. Jeg har selv sett 6630 låst til telenor gå for over 3000,- på diverse bruktbørser. Den er låst til telenor, men du betaler ikke hver eneste mnd. Husk at når den kom ut så ble den faktisk solgt med telenorlås uten at du måtte kjøpe med abonnement, fordi telenor var første operatør her til lands som hadde lansert 3G. Og da kjøpte de opp det som var å få tak i av 6630 og låste dem. Visste du det? Nei tenkte meg det. Kan du forresten se at han selger den med abonnement? Nei.

Leon: Nei jeg leker ikke tøff. Ikke vil jeg være wannabe tøff som deg heller. Jeg har lagt merke til at du er litt gnien på penga dine. Gjør som dkdaffy sier, kjøp deg en med abonnement på spaceworld og betal ekstra i mnd.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Eulogy@18.03.2005, 20.05
Hold kjeft roy. Jeg har selv sett 6630 låst til telenor gå for over 3000,- på diverse bruktbørser. Den er låst til telenor, men du betaler ikke hver eneste mnd. Husk at når den kom ut så ble den faktisk solgt med telenorlås uten at du måtte kjøpe med abonnement, fordi telenor var første operatør her til lands som hadde lansert 3G. Og da kjøpte de opp det som var å få tak i av 6630 og låste dem. Visste du det? Nei tenkte meg det. Kan du forresten se at han selger den med abonnement? Nei.

Leon: Nei jeg leker ikke tøff. Ikke vil jeg være wannabe tøff som deg heller. Jeg har lagt merke til at du er litt gnien på penga dine. Gjør som dkdaffy sier, kjøp deg en med abonnement på spaceworld og betal ekstra i mnd.
192446​
Får jeg bare si til deg: IDIOT!

Det er vel samme faen om det følger med abonnement eller ikke, man må uansett sette et telenor simkort i telefonen for å få den til å funke (eller betale 1000,- for å få opphevet bindingen til telenor). Så om man kjøper denne telefonen så må man likevel skaffe seg et telenor abonnement. Ergo blir det like dyrt. Mer eller mindre.

Edit: Billigste pris på Nokia 6630 UTEN abonnement.
Og dere vet jo hvor mye den koster med abonnement...
 
#17
Åh så sinna vi var nå da. Hvem er dumme nok til å betale telenor 1000,- når man kan få den åpnet andre steder til rundt 200-300,-? Eller kanskje mindre også hvis du er heldig som finner noen som har litt greie på mobiltelefoner, og som gjør det billig. Det er fortsatt ikke samme faen. Han selger den UTEN abonnement. Og hva om den som kjøper den allerede har telenor simkort? Da MÅ man ikke kjøpe seg nytt kort. Tror du at alle har netcom da kanskje? Tenk roy, tenk.
 
#18
Eulogy: kan ikke du bare innse at du faktisk tar feil! denne er telenor låst, altså: den gjør ikke samme nytten som en telefon som er komplett fri for bindinger! ergo, den har ikke den verdien!

Roy_Nor: Takker, du forstår hva jeg mener :) glimrende at alle ikke er like blekt i hue som Eulogy.

dkdaffy: Hva om jeg kunne tenkt meg å by mer på telefonen da, bare bli ferdig med diskusjonen først? har ingen ting problem med å by mer jeg, men jeg vil finne ut om jeg kan finne en billigere brukt på f.eks qxl, bruktmarked.no osv. ha tålmodighet : :tommelopp:

Hvor ofte byr DU faktisk den prisen som en selger sier han vil at budene skal starte på? kan du helt ærlig si at du aldri har prøvd å gå lavere! det er alltid lov å prøve seg!
 
#19
Opprinnelig skrevet av Eulogy@18.03.2005, 21.00
Åh så sinna vi var nå da. Hvem er dumme nok til å betale telenor 1000,- når man kan få den åpnet andre steder til rundt 200-300,-? Eller kanskje mindre også hvis du er heldig som finner noen som har litt greie på mobiltelefoner, og som gjør det billig. Det er fortsatt ikke samme faen. Han selger den UTEN abonnement. Og hva om den som kjøper den allerede har telenor simkort? Da MÅ man ikke kjøpe seg nytt kort. Tror du at alle har netcom da kanskje? Tenk roy, tenk.
192512​
Vel, siden du ber meg om å tenke så får jeg nesten si:
Les, Eulogy! Les!
Vel, flott du endelig forso at telefonen er låst til telenor, og hva det har og si på verdien o.l.
Skal telefonen ha noent som helst verdi som "ikke bundet til operatør" så forlanger jeg at telefonen ikke har operatørsperre når jeg kjøper den.
Hvis du virkelig er så dum at du tror at det bare er netcom og telenor som regjerer så tar du feil, Chess er blandt de andre "små" (noen større) aktørene som er på banen. Selv har jeg Chess.

Får vel bli en slutt på denne diskusjonen nå (vi spiser opp emnet til daffy :svette: )
Men du får ha lykke til med å selge telefonen, får håpe du finner en som har lyst på akkurat denne telefonen, som liker telenor, og som har et telenor simkort fra før av ;)

Good Luck!
 
#20
Opprinnelig skrevet av Eulogy@18.03.2005, 21.00
Åh så sinna vi var nå da. Hvem er dumme nok til å betale telenor 1000,- når man kan få den åpnet andre steder til rundt 200-300,-? Eller kanskje mindre også hvis du er heldig som finner noen som har litt greie på mobiltelefoner, og som gjør det billig. Det er fortsatt ikke samme faen. Han selger den UTEN abonnement. Og hva om den som kjøper den allerede har telenor simkort? Da MÅ man ikke kjøpe seg nytt kort. Tror du at alle har netcom da kanskje? Tenk roy, tenk.
192512​

Hmmm......så vidt jeg vet så er det ulovlig å få åpnet telefonen uten å betale telenor, men det er så utrolig mange smutthull nå om dagen :ehm...: .


Ellers så det vært greit å legge denne diskusjonen på is foreløpig siden det ikke virker som om dere kommer noen vei.

dkdaffy: Hvorfor ikke beholde mobilen? Det er kul mobil som har mange muligheter (bra salgsargument).