Abonoment på alle emner jeg svarer i..

#1
Jepp. Bare jeg svarer i et emne får jeg ett abonoment i det emnet. Dette ender opp i at jeg får en masse unødvendig mail.. Noen som kan hjelpe meg med dette prøblemet?
 
#2
Kontrollpanel >> E-postinnstillinger >> Huk av "Skru på 'Epost-varsling' av standard?" og velg Ingen e-postvarsling fra lista. Badabim, ingen e-postvarsling!
 

Sancti

Terrorkatt
#3
Opprinnelig skrevet av Jani@18.05.2005, 23.30
Huk av "Skru på 'Epost-varsling' av standard?" og velg Ingen e-postvarsling fra lista.
222929​
En god del folk har tydeligvis problemer med å skjønne dette, men "huk av" betyr altså at ruten skal være krysset, som i at den står på, selv om man velger "Ingen e-postvarsling".
 
#4
Jeg har gjort det, og fikk en epost i stad.
Kan ha noe med å gjøre at jeg fikk en epost fra et emne som det ble svart i, som i utgangspunktet skulle vært sendt der og da, ble lit sen på turen, og endte opp etter jeg har skrudd av epostvarsling'?
 

Sancti

Terrorkatt
#5
Kan hende... jeg vet at det har tatt litt tid før de kommer noen ganger. Du får jo bare sjekke om det skjer igjen, og også se til at du har avsluttet alle tidligere abonnementer... jeg vet ikke om de du allerede abonnerer på vil fortsette å sende hvis du ikke har fjernet dem fra lista.
 
#6
Nå har det fylt seg opp med 250 nye epostmeldinger...selv om jeg har gjort som du har sagt :grine:
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Det er jo veldig, veldig rart... heeelt sikkert på at "Skru på 'Epost-varsling' av standard?" er slått på, og det er valgt "ingen varsling" i feltet ved siden av?
 
#8

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Hmm merkelig dette her, siden jeg ble kvitt problemet med en gang, jeg ordnet det som står over her :p

Men jeg regner med at du allerede har avsluttet de trådene du abonerer på.
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Aj... hvis du heller ikke har noen emner under "abonnement" --> "vis emner", så aner jeg rett og slett ikke hva det kan være. Jeg har emner der selv, men får likevel ingen varsling så lenge "ingen epostvarsling" er aktiv. Merkelige greier. Kan det hende at det følger med det bestemte skinnet? Jeg bruker Minty Fresh...
Hvis du orker, så kan du jo prøve å bytte skin en stund og se om det fortsatt kommer noe.
 
#11
Fortsetter etter jeg har tatt i bruk Minty fresh og.
Jaja, livet er urettferdig, dere. Hei hei :eek:
 
#12
Opprinnelig skrevet av Crizpy@19.05.2005, 23.49
Fortsetter etter jeg har tatt i bruk Minty fresh og.
Jaja, livet er urettferdig, dere. Hei hei :eek:
223519​
Skjønner ikke helt hva det kommer av, men i værste fall kan du lage et filter i mailen din som automatisk flytter mail fra sg til en egen mappe..
 
#13
har samme problem jeg ogsaa, men heldigvis bruker jeg nesten ikke den emailen som jeg har fylt ut i innstillingene mine lengre. :confused:
 
#14
Det var det jeg tenkte og, så jeg flytta alt over til hotamilen min..det som suger, er at den forbanna messanger greia får ting til å poppe opp hver gang det kommer en mail.
 

Sancti

Terrorkatt
#17
Foreløpig er det ingen annen løsning enn det jeg allerede har sagt at folk skal prøve et titalls ganger nå (men som ganske mange ikke får med seg eller klarer å skjønne):

Gå inn på kontrollpanelet.

Gå inn på E-postinnstillinger under Alternativer.

Skru (Ja, boksen skal være MERKET) "Skru på 'Epost-varsling' av standard? Hvis haket, velg standardtype:"
Den skal være , og de som ikke skjønner det denne gangen kommer ikke til å få forklart det enda en gang.

Fra menyen ved siden av dette feltet velger du "ingen e-postvarsling".



Du kan også gå inn på kontrollpanel --> abonnement --> vis emner, og så avslutte alle. Det skal ikke ha noe å si hvis du har gjort det jeg skrev først, men gjør det for sikkerhets skyld.


Jeg vet at mange allerede har prøvd dette, og at det tydeligvis er noe annet som er galt fordi det ikke virker for dem. Men, jeg vet også at mange har prøvd dette og ikke klart å skjønne at "Skru på 'Epost-varsling' av standard?" må være aktiv. Derfor skriver jeg det igjen. Til dere som har gjort dette riktig og fortsatt får mail, må jeg bare beklage. Jeg vet rett og slett ikke hvorfor det skjer, men jeg skal prøve å få tak i noen som kan.
 
#18
Jaja, bruker en gammel hotmailadresse som regestreringsmail fordi det begynte å ry inn mail på den kontoen jeg bruker til vanlig. Det nektet å stoppe selv om jeg gjorde alt det du sa, og dobbeltsjekka det 5 ganger. :(
 
#19
Fy faen å irriterende dette er, har gjort alt det der som har blitt foreslått, men det eneste som funker er å bytte til en non existant email...