Activision sparker to av Infinity Wards sjefsutviklere

Lodin

Der Waaaah
#41
BWAHAHAHAHAHHH!
[Activision boss] Dan Amrich has revealed the fate of the large bonus owed West and Zampella.

"Vince and Jason had very large bonuses; those bonuses are being redistributed to everybody else, to the people who did not allegedly attempt to steal company secrets," Amrich explained.

"Activision is not pocketing that bonus money; it's still going to the people who work at IW. But you have to work at IW to get it, see? I don't want to see talented people screwed out of a paycheck any more than you do."
FFFFFFFFFFffffffff
 
#44
I følge kotaku så er det 26 stykker som har slutta nå. Etter det jeg har fått med meg så er det nesten kun leder folk som har sluttet. Det neste IW pumper ut kan jo ikke bli like bra nå som alle har rømt.

Noen som har et tall på hvor mange av de 26 som har joina Respawn?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
WHEREAS Activision did willingly and without remorse puff, and subsequently refrained from passing, doing irreparable harm to the rotation;
 
#49
I følge kotaku så er det 26 stykker som har slutta nå. Etter det jeg har fått med meg så er det nesten kun leder folk som har sluttet. Det neste IW pumper ut kan jo ikke bli like bra nå som alle har rømt.

Noen som har et tall på hvor mange av de 26 som har joina Respawn?
Fant et tall som sier at 16 stykker har skaffet seg jobb hos Respawn som har stukket fra IW.
Er vistnok også en analyst som spekulerer på at hele IW blir stengt etter at de er ferdig med den andre map-packen. Høres nesten ikke så dumt ut med tanke på at det nesten er kun navnet som er igjen nå, men navnet greier kanskje å selge en del å da.
 
#51
Mer som 80,- om man er smart og kjøper Fun Bucks-kort når man kan få dem billig (gitt at man spiller på Xbox, seff). Stimulus-packen var overprisa, enig i det, men hvis man spiller multiplayer så mye som noen av oss gjør var det nesten verdt det. Overgrown og Crash var dessuten gode valg. Strike er ganske alright, men faen heller om jeg har lyst å spille Vacant som kun ble overgått av Wet Works hva drit angår. Gi oss Pipelines og Crossfire!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#52
Har de gjort noe for å oppgradere de kartene eller er det bare åpne CoD4-mappen -> ctrl+c -> åpne MW2-mappen -> ctrl+v?
 
#53




Ser ut som de har fått en del mer detaljer, de ser mye mer levende ut enn jeg husker i allefall. Jeg er egentlig veldig lei dette spillet nå og vil ikke ha denne pakken, men jeg sa også det samme før stimulus package kom... faen.
 
#54
Stimulus-karta var hvertfall bare porta over til den nye motoren. Ingen forandring i hverken geometri eller teksturer så vidt jeg kunne se, men lyssettingen ble jo ganske anderledes.

VACANT :argh: