Age of Empires III

#1
Spillet skal ta for seg tiden fra middelalderen til begynnelsen av den industrielle revolusjonen. En styrer en av åtte europeiske stormakter og skal også hjelpe dem til å erobre landmassene på andre siden av atlantern. Håper dette blir bra! :)

Kilde

 
#3
Nå ble jeg glad, dette har jeg håpet på i lang tid.
Jeg kan vel ikke si så mye annet en at dette var en veldig god nyhet :)
 
#4
J-a!
 
#5
Dette ser ut som et spill som er verdt å vente på. Spillet har fått undertittelen Age of Discovery for de som lurte :)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#6
Dette er ett spill jeg ser skikkelig fram til.
Håper at spillet fortsatt føles ut som Age of. At det ikke mister "feelingen" på en måte. ;)
 
#9
kommer dette i 2005?

damn, nå er det enda flere spill jeg må bruke penger på...
kan jo ikke laste ned ett sånt spill... det må kjøpes...

*glede seg*
 
#10
Dette har jeg ventet LENGE på! Jises.
Satan, det må bare bli bra. Håper de klarer å bevare atmosfæren fra de to foregående spillene...

:forelsket:
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#11
Dette spillet har jeg hatt et dypt ønske om i lengre tid. Det ser vakkert ut. Man gleder seg. Håper bare at alt føles så AoE som mulig.
 
#13
Mitt håp er at det overgår Rise of Nations med exp. pakka. Får håpe Ensemble har kikket litt og fått litt tips fra Big Huge Games siden jeg regner med at dette spillet også blir gitt ut av Microsoft Gamestudios.
 
#15
Har gleda meg til dette lenge nå, og det ser ut som det lever opp til forventningene... men det gjenstår bare å se...
 
#17
"Sir" Tommy? Er du kongen over alle rånere?
 
#19
Dette ser jeg veldig fram til. Age of Empires II er uten tvil det PC-spillet jeg har spilt mest - etter min mening tidenes beste PC-spill. Så jeg har rimelig store forventninger til denne oppfølgeren. Utifra bildet ser det meget pent ut. Håper bare min PC kan kjøre spillet greit ...