Age of Empires III

#21
Utrolig nydelig grafikk, dog hestene så litt firkantet ut på noen av bildene.
Jeg er nå imidlertid litt skeptisk til å spille rundt på 1800-tallet (husker ikke hvilket år), jeg likte jo AoE 1 og 2 fordi de var i middelalderen og man kan styre blodige barbarer, jeg lurer også på hvor mange lag de blir, håper det blir mer enn de fremtidige amerikanerne og indianerne.
 
#23
Håper det er merkbare forskjelligheter, ikke bare forskjellig teknologi osv. . .
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#27
Det som kunne vært litt skoj er om utviklingen hadde gått litt mer flytende. Slik som den gjør i virkeligheten. Nå sikler jeg.
 
#30
Driver å laster ned...20min igjen. Jeg er ikke noe fan av sjangeren egentlig. Men er det noe jeg er så er det en grafikk hore...og grafikken i det spillet der var nok for meg til å klikke download :p
 
#31
Laster ned nuh. Men tror ikke ytelsen på dataen matcher kravene helt. Vi får se, det er jo ikke like krevende som mange andre spill, tror jeg. Håper jeg.
 
#34
er det mye micro managment eller (fisk, kjøtt, korn produkter som samles osv og ikke bare penger som i C&C)
 
#36
Spillet var rett og slett nydelig, og jeg gleder meg enormt til det. Antageligvis et av de spillene jeg ser mest fram til i år (bare FIFA 06 jeg ser mer fram til). Har ikke testa demoen så veldig mye (har nettopp kommet hjem fra fotball-kamp, og fikk testa det i rundt en halv time før jeg dro), men regner med å få testa det mer i helgen. Jeg er så langt veldig, veldig fornøyd.
 
#37
Jeg er ganske overrasket over hvor glatt det gikk på min heller halvgode datamaskin. Så dette kan jeg bli glad i, selv om demoen var veldig liten.
 
#38
Jeg er ikke helt sikker på om jeg synes at denne grafikken passer til AoE, men er det i 3D?


AoE2 er helt uten tvil det beste spillet i historien.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#39
Dette med exp kan fort bli en interessant ny ting. Syns det virket veldig bra. Kunne øsnke demoen var litt større, gjerne like stor som AoE2 som jeg faktisk brukte veldig mye tid på.
Men det virker hvertfall veldig lovende. Er glad for at dette prosjektet fikk et heldig utslag.
 
#40
Noen raske: Er grafikken like bra som på screenshotsene? Er grafikkmotoren lett å kjøre, eller er den rævva programert? Si meg PC specsa dine, og instillingene på grafikken.

Danke!