Alan Wake

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#2
Virker spennende. Ser ut som remedy har tatt med seg en del ting fra Max Payne, uten at jeg vet for mye om spillet, men jeg får hvertfall litt MP vibber.
Veldig fin grafikk også. Skal bli spennende å følge på E3.
 

Kilik

Lokal moderator
#4
En psykologisk actionthriller fra folka bak Max Payne? Count me in!

12 dager til E3...Tror vi har mange gode next-gen spill i vente...
 
#6
Opprinnelig skrevet av The sorte ice@05.05.2005, 02.35
Oioioi! Remedy er tilbake, det er bra.
Håper Max Payne 3 er under utvikling.
215816​
Max Payne er bekreftet for leenge siden(las i hvert det en annen plass på dette forumet), så utviklingen er nok godt i gang. Håper vi får se det på E3.
 

sheriffen

humre humre
#7
Dette virker veldig, veldig lovende. Max Payne-spillene er blant mine favorittspill, så jeg er generelt positiv når det gjelder Remedy. Dette gleder jeg meg til!
 
#12
Opprinnelig skrevet av Ronin@18.05.2005, 22.55
Gamspot preview
222879​
Ohh... Gleder meg mye til dette. Grafikken var fantastisk og på GameSpot previewen hørtes det ut som et veldig bra spill. Nokså mystisk. Ser frem til å se mer fra dette spillet. Skal nok kjøpes.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#13
Hvaaa?! Grafikken er fantastisk? Den er jo kun hakket klarere enn Resident Evil 4. Jeg ser ikke noen grunn til at dette ikke skal kunne komme på nåværende gen konsoller.
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Vel, grafikkmotoren er vel skalert til langt større områder enn RE4: "The developers could easily zoom way out to show the entire landscape..." Previewen nevner også "GTA-style free-roaming and driving mechanics" og terrengfysikk: "we got to see a massive mountainside collapse, as logs and boulders crashed down upon a bridge.". Med dette i tankene, så er dette rimelig bra.
 
#16
Opprinnelig skrevet av Novastrum@18.05.2005, 23.26
Hvaaa?! Grafikken er fantastisk? Den er jo kun hakket klarere enn Resident Evil 4. Jeg ser ikke noen grunn til at dette ikke skal kunne komme på nåværende gen konsoller.
222925​
Den er kanskje ikke fantastisk, men hvis du kan gå rundt like fritt som i gta er det imponerende, og grafikken er fortsatt bedre enn RE4, se på lyseffektene, det ser også ut som de har lurt med litt bumpmapping der.
 
#17
Giid, alle de flotte bildene. Jeg tenkte ikke så mye om Alan Wake da spillet ble avslørt, men dette ser bare ekstremt bra ut. Håper det kommer flere bilder litt lengre vekk fra den veien :rulleøyne:
 
#18
Dette spillet ser rimelig interessant ut. Får håpe spillet får noe av den dystre stemningen som preger Max Payne. Grafikken var veldig pen og det gjør det ennå mer imponerende at det er free-roaming. Hvis dette blir blandet med en bra historie er jeg solgt.
 
#19
Så lenge de lager et nytt spill med BULLET-TIME så holder det lenge for meg...

Bullet Time er helt konge fett.. rocker big time.. =D