Alan Wake

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Opprinnelig skrevet av Conan@15.06.2005, 18.02
Så lenge de lager et nytt spill med BULLET-TIME så holder det lenge for meg...

Bullet Time er helt konge fett.. rocker big time.. =D
233369​
Så om de lager et spill der du er en invalid griserøkter i rullestol som må kjøpe brød før uka er omme, da blir det automatisk konge om de slenger med bullet-time?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#22
Spill med invalide griserøktere i hovedrollen trenger ikke bullet-time, Yetipants.
 

Kilik

Lokal moderator
#25
Synes traileren viste en god del nytt. Er spent på hvordan spillet er strukturert. Selve spillverdenen virker veldig åpen og dynamisk, noe ganske annet enn de ekstremt lineære Max Payne-spillene...
Imponerende å se hvor store deler av landskapet grafikkmotoren klarer å håndtere med høy detaljegrad. Gir meg en liten next-gen-feeling... Svært bra animasjoner også og fysikken virker heller ikke så verst.
 
#27
Det spillet her tror jeg kan bli skikkelig bra. Altså det ser jo nesten ut som en trailer til en ny sci-fi grøsser film.....

Får håpe det er like bra som det ser ut som. At det ikke tar helt av...men jeg blir ivertfall veldig gira av å se på di små film klippa som er kommet ut så langt.
 

oma

Village Drunk
#28
er det bare jeg som syns dette spillet så veldig uhyggelig ut? (ikke selve spillet men stemningen story osv.) lurer og litt på hvordan de løser det gameplay messig.. men definitivt ett spill som står på listen min..
 
#29
Han heter Alan Wake, og har tidligere nytt en fredlig tilværelse som suksessforfatter, sammen med kvinnen i hans liv. Sammen med henne så har Alan så virkelighetstro drømmer at han bruker dem som inspirasjon til grøsserne han skriver.

Men brått en dag så er dama hans borte, og Alan får ikke sove - og dermed kommer også skrivesperren for fullt. Når hun ikke kommer til rette så ser ikke Alan noe annen løsning enn å reise til en søvnklinikk i en liten, typisk amerikansk småby - som skal vise seg å ligne mer på Twin Peaks enn man først skulle tro (oj! Først nå ser jeg at Alan Wake kan forkortes til A. Wake - awake).

På søvnklinikken møter Alan en jente som ligner svært mye på den forsvunne forloveden hans - og brått kommer søvnlysten tilbake til ham. Problemet er bare at når han nå drømmer, så blir alt virkelig - og med de skrekkelige drømmene Alan har, så derfor blir det brått en fordel å holde seg våken.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#30
Jepp japp, må inrømme at jeg har litt forventninger til dette. Ikke mye, men .... det skal bli spennende å se hva Remedy presterer denne gangen. Og fusinga av drømming/våken tilstand skal bli interessant å finne ut hvordan fungerer. Choo-choo.
 
#31
Kan nesten ikke gå galt med tanke på Max Payne spillene. Jeg er også en av de som gleder seg til dette spillet. Leste litt i et blad jeg kjøpte og det står at lommelykten spiller en viktig rolle i spille. Man kan kjøre biler og diverse andre kjøretøyer. Å ja, det er selvfølgelig lett tilgang på våpe i spillet.


Det ble også nevnt at Remedy holder på med et annet hemmelig prosjekt. Kan det være Max Payne 3 mon tro? :rulleøyne:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#32
Ja, Remedy har jo vist seg å være rimelig kule, men nå er jo dette en ganske annen sjanger en Max Payne-spillene. Håper de legger opp historien på en like stilig måte som i MP-spillene, da. Som sagt: Forhåpningene stiger. :)