ALDER

Hvor gammel er du?

  • 14

    Stemmer: 0 0,0%
  • 15

    Stemmer: 0 0,0%
  • 16

    Stemmer: 0 0,0%
  • 18

    Stemmer: 0 0,0%
  • 19

    Stemmer: 0 0,0%
  • 20

    Stemmer: 0 0,0%
  • 21

    Stemmer: 0 0,0%
  • 22

    Stemmer: 0 0,0%
  • 23

    Stemmer: 0 0,0%
  • 24

    Stemmer: 0 0,0%
  • 25

    Stemmer: 0 0,0%
  • 26

    Stemmer: 0 0,0%
  • 27

    Stemmer: 0 0,0%
  • 28

    Stemmer: 0 0,0%
  • 29

    Stemmer: 0 0,0%
  • 30

    Stemmer: 0 0,0%
  • 31

    Stemmer: 0 0,0%
  • 32

    Stemmer: 0 0,0%
  • 33

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
#1
Jeg tenkte det kunne vært greit å vite hvor gamle de forskjellige er. f.eks alle sjefene/adm/mod/ slik at vi vet litt bedre hvordan vi skal forholde oss til hverandre.

f.eks snakker mann litt annerledes til en på 14 i forhold til en på 35.

Håper ikke dette blir tatt spydig opp.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#2
hva gjør deg så sikker på det? det kommer vel an på hvor moden enhver er. jeg kjenner en femtenåring som ter seg som om hun skulle være 22, og en 30-åring som ter seg som om han skulle være 14.

men, det er vel ingen hemmelighet at SG er full av fjortiser. har egentlig denne avstemmningen noe annet poeng enn å få fram dette? eller har du tenkt å legge deg på minne hva gjennomsnittsalderen er, og snakke til folk deretter? eller kanskje sjekke alle sin profil og titte på alderen for å bestemme deg for hvordan du skal tiltale de? føler du kanskje at din voksne språkbruk ikke helt når ut til de yngre SG-brukere?

og for all del, ikke ta dette spydig.





selv er jeg nitten, om det skulle være av noen interesse.
 
#3
fantaboy er for ung for lista :p selv er jeg 17.

...18 om 7 måneder :laugh:
 
#5
Nei, ikke glemt noe. Det var bare plass til 20 alternativer

jeg synes det er synd at du gateway holder på som du gjør. alle de andre klarte å ta dette seriøst.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#6
jeg tar det alvorlig, jeg. jeg ser virkelig ikke poenget. er det umåtelig vanskelig å forholde seg til brukerene, synes du? føler du virkelig at det er vanskelig å nå ut til den jevne SG-bruker på basis av at du ikke vet hva alderen deres er? er det av viktighet for deg å finne ut alderen til de 753 eller hvadetnåer SG-brukerene? skal du huske hvor gamle de er? jeg er interessert i å vite mer om bakgrunnen for dette emnet, kan du ikke forklare meg det?

jeg bare diskuterer dette emnet, og dets nytte. tåler du ikke at emner blir kritisert, er det vel bedre å la være å lage de.
 

SHDR

Gullmedlem
#8
19 år, uten at du har noe med det. Kynismen min kunne tilhørt en 63 åring med prostatakreft, og humoren min er virkelig ikke mye mer sofistikert nu enn da jeg var 15. Se på vår gracious benefactor, ILiuz ... han er slettes ikke gamle karen, men han er skrekkelig reflektert for alderen. Langt mer enn folk jeg kjenner svært godt og som er 6-7 år eldre enn ham.

Vent litt ... du jobber ikke for SSB, gjør du?
 
C

Crizpy

Gjest
#9
Jeg er 17, snart 18.
Holder på med billappen! Det blir deilig :)
At dere interreserer dere for hva jeg driver med, regner jeg med at dere driter i, men måtte lage en mer "non-bare-spam" post.
Folk sier jeg har blitt forutsigbar...hmmm
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#15
Jeg er 20 (fyller 21 i år).

Er enig i det mange sier her om at det er ikke alderen som er viktig, det er hvordan modent man oppfører seg og at man klarer å være reflektert. Jeg synes alle de som er moderatorer, skribenter, sjefer og ansvarlige oppfører seg bra og modent.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Faen, jeg som tenkte å briefe med at jeg var eldst. :p
23 her.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#20
18

Hva er poenget med dette emnet? Å bruke det som argument i henhold til den spilltreff-tvisten ved å hevde at antallet fjortisser er for høyt?