Alien Hominid [GC, PS2]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Nå kan det såklart bare være fordi jeg er superhardcore, men andre gang jeg spilte Alien Hominid kom jeg to-tre baner forbi den dere nevner nå.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
Sa jeg at bare var kommet dit? Jeg rundet spillet på fjerde forsøk (ja, det gikk noen continues)

Å gjennomføre det på en credit derimot, krever litt mer enn 5-6 forsøk.(med mindre man er ultra-super-reflex-mastah).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Jeg vil se pics av GBA-versjonen, for helvete. Og hva faen driver tollvesenet med, egentlig? Jeg vil ha spillet mitt! *grine*
 
#25
Opprinnelig skrevet av Karl@03.06.2005, 17.57
Click
PS2, Xbox, og senere GBA versjon av spillet. ^^, Vurderer å kjøpe GC versjonen, vist jeg finner det til under tohundrelappen.
229406​
Da har man DVDBoxOffice - Alien Hominid (GC).

Riktignok vil den koste litt over 200 NOK, men det er gratis frakt, og man slipper toll når man handler på DVDBoxOffice (så lenge man velger gratis/vanlig frakt). Jeg bestilte selv det spillet derfra når det kom, og jeg fikk ikke toll (har forøvrig kun fått toll der én gang, og jeg har handlet der rundt 40-50 ganger).

Men merk deg at GameCube-versjonen kun finnes på NTSC U/C da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Opprinnelig skrevet av kakarlsen@03.06.2005, 18.52
Sa jeg at bare var kommet dit? Jeg rundet spillet på fjerde forsøk (ja, det gikk noen continues)
229403​
Nei, det var mer et svar til klovnefar litt lenger opp. Og jeg er ikke så veldig superhardcore, egentlig... har enda ikke fullført spillet. :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#28
Alien Hominid er allerede ute på Xbox. :)

Altså, endelig oversikt:

PAL: Xbox og PS2, flere minigames
NTSC: PS2 og GC, utgitt tidligere (engang ifjor)

Så der.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#29
... Der fikk jeg slipp i posten om at tollerjævlene har spillet mitt. Bare tre uker etter at jeg bestilte det! *gråte av glede*