Alle må begynne å spille Guilty Gear NÅ! Guide her

EagleJin

Bear Necessity
#21
Nilo.. Gi opp 3s... Mentorene er jo borte :(

Bestilte AC i dag. Får se hva Testakin får til.
 
#23
Sånn seriøst! Vi skal faen meg kjøre på med 3s også! Og Robbie skylder meg noen kamper! Sist gang tørte han ikke å komme, denne gangen skal jeg hente han selv! Klem av JINsama skal jeg også ha, hvis jeg vinner en kamp.

Wallace, teach me dude!
 
#24
Jeg har PSP versionene av spillet (Judgment og Reload) hvor jeg spiller Dizzy og Slayer. Gleder meg til jeg får tilbake PS2'en min så jeg kan spille AC.
Jeg kan egentlig ikke mye, jeg er rimelig fersk i GG selv og har nettop begynt å eksprementere med RC. Ganske kult spill når man begyner å få et noenlunde grep over kontrollene. Gleder meg dog til å teste det ut med stikke når jeg får tilbake PS2 og AC.
Nice thread!
 
#27
SITAT(Robbie3s @ 18.09.07, 17.10) 82525
Guilty Gear Accent Core er nå ute på amerikansk PS2.
Denne versjonen har faktisk fikset er par bugs som var i japanske versjonen. Spillet er derfor mer likt arcade.

Bestill her
http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12863

PS. Det er ikke lenger Auto JI på Johnnys KJ. Haha @ Nattak :p
[/b]
lol :p Finally ble den |----| så mye vanskeligere å ta liksom:p Jo er det noe sted alle changes står listed?
 
#28
SITAT(Robbie3s @ 18.09.07, 19.10) 82525
Guilty Gear Accent Core er nå ute på amerikansk PS2.
Denne versjonen har faktisk fikset er par bugs som var i japanske versjonen. Spillet er derfor mer likt arcade.

Bestill her
http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12863

PS. Det er ikke lenger Auto JI på Johnnys KJ. Haha @ Nattak :p
[/b]
Det bare sugde at den ikke skulle bli auto jump installed i console. på jap arcade er den allerede det, så da er det no stress å gjøre KJT->KJ[FRC] jump:p
 
#29
Er jo bare teit å fjerne auto JI på konsoll hvis det fremdeles er på Arc version.
 
#30
SITAT(Wallace @ 21.09.07, 15.13) 82908
Er jo bare teit å fjerne auto JI på konsoll hvis det fremdeles er på Arc version.
[/b]
sant, men hvorfor? det veit man ikke.
Jeg antar at det er for å opprettholde det ryktet at det er vanskelig å spille en som ikke kan løpe :p
 
#32
Er så lenge siden jeg har spilt den type spill, så jeg bestilte Guilty Gear XX Accent Core idag.

Noen som vet om spillet har støtte for Widescreen og/eller 480p på PS2-versjonen?
 
#33
Støtter 480p.
Tror ikke det støtter widescreen, uten at jeg er 100% sikker.
 
#34
Etter å ha vært i svergie å sett folk spille så er det helt klart at vi trengere flere GG spillere !

Comon! vi kan hjelpe dere i gang med dette ultra fete spillet! :D

Team "Norwegian Drive-by"
(Nukleuz, RobbieGG, Nattak)
PoBaJo Power!
 
#35
Jag blev lite sugen nu när man läste tråden. Tänkte deställa en amerikansk PS3 på ebay nu till helgen. med stikka, third strike och några andra sköna titlar och prova Ninja gaiden Sigma... Ska definitivt köpa GG också då det finns som amerikansk version. Var länge sedan man spelade guilty gear.
 
#37
Jeg ble så jevlig forelska i GG etter å ha blitt bakveispult av robbie og wallace i 6-7 timer. Serr, you has to try it! GGAC_Cat is amused!