Anarchy Online

#22
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@23.12.2004, 06.21
Vel man levler med og skaffe seg masse Xp av ting man dreper osv, det er vel noe du vet allerede eller?
152971​

jeg hvet jo hvordan jeg kan levle...men fåkke noe exp av monstra rundt i området...


update:
navn zoti / zantoz
gender: antroks / sånn ailien type..
male
level8 / 6
omni teckh / ----
profession:solider / metha-etellerannet
 
#23
Driver å laster ned nå... først en .zip fil på 816 mb, så pakke ut, og så laste ned fila med BotTorrent? Eller slipper jeg BT delen?

Edit:50-70 kb/s fra Ausgamers... Burde hatt fire ganger mer (nesten), håper virkelig spillet er verdt det.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#24
Du trenger da ikke den Bt fila da, hvis du laster ned en på 816 mb eller noe. Siden min Bt greie (mappa den ligger i) er på 817 MB (857 266 399 byte) :p
 
#27
alle serverne er nede for telling....:(
 
#30
Nei. Det er der man trener lettest. Start med de første også går du videre. Masse xp på det der. Jeg kan hjelpe deg. Du står på avstadn så skyter du. Også rekker du å skyte flere skudd før dne kommer nær deg. Det gjorde jeg med en lvl 17 fyr mens jeg var på 11. Masse xp å tjene der :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#31
hehe ok, men jeg hakke noen skyte våpen :p Siden jeg ikke gidder og bruke dem enda, siden det er så mye piss med og skaffe ammo hele tiden. Så jeg har solgt alle mine skyte våpen som jeg har funnet osv... bruker heller en stor øks jeg hehe.
 
#32
start rifla trenger du ikke ammo til og dessuten er ikke ammo dyrt. Jeg kan donere når jeg får penger. Er helt blakk for tida etter at jeg har kjøpt inn virutelle julegaver :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
#33
Hehe, men jeg begynte ikke med rifle/pistol, men heller med økser, og ett balltre. Men jeg har ofte funnet masse våpen da, som jeg selger :p
 
#34
Så kult. :( Lurer på om jeg skal spille litt, jeg og ... er det kult?
 
#36
Um, jeg har spilt litt, men ikke kommet noe langt.
Hvor skal jeg stikke for å joine dere?
server osv? :blunk: :blunk:
 
#37
Dere kan level'e opptil rundt 20 i Subway'en, etter det ville jeg nok ha dratt til Temple of Three Winds.. der kan dere bli til level 60 (er lvl req der, etter 60 er dere over req'en). Kunne sikkert ha guide'a dere litt rundt, men jeg har ikke min egen PC. :( Jeg har 2 level 200 characters, og en på litt over 100 og noen rundt 40-60.
Hvor mange er dere som trasker rundt? Og hvilket professional har dere?
 
#38
Vel vi er foreløpig 4 (5 ink howie som ikke har vært på i det siste) som er på rimor (rubika 2). Vel øverst liker Biagouc (Sudd3nly) med snart lvl 23 også komemr Exatic (jeg) med lvl 15 og nederst med nbeuza (mxiel) og Halky (Hallvarak)
 
#40
Jeg har et lite spørsmål. Jeg og en kamerat spiller Anarchy Online nå. Vi er på samme server og samme sted (begge er på den øya man begynner på), men vi kan ikke se hverandre. Noen som vet hva som er galt? Må vi kanskje bort fra denne øya først? Mulig dette har blitt besvart før et sted, men har ikke tid til å lete.