Anarchy Online

#41
Fikk svar på akkurat det samme ingame :p første øya, er litt sånn instanced ellerno, tror de kjører flere av akkurat den plassen samtdig ellerno :p
fordi, du ser jo at andre er der, men ikke altid dem du leter etter.

kort sagt, Dra til neste plass så finner dere nok hverandre :)
 
#43
:)

Jeg fikk veldig lyst på en sånn Liten komentar til venstre sånn som dere har
<------
hvordan får man det?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#45
Hehe, dere skal da kunne møte verandre på den første nybegynner øya som man lander på. Siden alle som begynner og spille AO begynner der :p Det gjelder bare og lete seg frem etter verandre osv...
 
#47
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@29.12.2004, 02.58
Hehe, dere skal da kunne møte verandre på den første nybegynner øya som man lander på. Siden alle som begynner og spille AO begynner der :p Det gjelder bare og lete seg frem etter verandre osv...
154923​
Det stemmer rett og slett ikke. Øya du befinner deg på kan bare 15 andre være med deg der. Alle har hver sin øy. Når du kommer ut derfra så blir alle i ett. Bare start øya man må komme seg bort fra.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#48
Vel jeg har da sett mange flere en 15 persone der, og den øya er lik for alle. men kanskje det finnes flere sånne n00b øyer, det aner jeg ikke :p Men de som har diverse tillegspakker av spillet, får jo da seff muligheten til og begynne andre steder.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#49
Vel vel, jeg har nå nådd lvl 24 :D Og er godt på på vei videre hehe. levlet 5 ganger i går natt, og 4 idag :p

Men nå er det en ting i spillet som har fucket seg skikkelig opp, og det er team vinduet, siden det ikke lengere henger sammen med resten av de vinduene som jeg har oppe. Det hang fint sammen med dem før, et eller annet skjedde som fucket det opp :( Og jeg har enda ikke fått det tilbake i orden, så har det noen tips til og få det tilbake i orden? Siden det var mye bedre når det hang sammen med de andre vinduene. Det hang liksom mellom liv/xp statsen og mapet (kartet). Men jeg får det bare ikke på plass :/