Yo peeps! Jeg har ikke fulgt noe som helst med på hva som har kommet og gått de siste par årene av PS3-spill, jeg har MGS 4, Assassin's Creed, GTA 4, Little Big Planet, Fifa 09, Skate og noen andre skidespill som fulgte med Playstation. I går var jeg rundt omkring på flere spillsjapper og skulle finne meg et nytt spill - greia er at jeg ikke er noen fan av shoot-em-ups type løpe rundt og gønne på som en gærning (MGS er fett, for da må man snike seg litt rundt), og jeg vil våge å påstå at 80% av spillene i spillhyllene var nettopp shoot-em-ups, eller i det minste tilsynelatende det.
Har dere noen spill å anbefale, som gjerne er litt originiale og morsomme å spille (jeg så et som het Katamatari eller noe sånt, men tja, konseptet virka jo rimelig dølt, egentlig). Det kan godt være noe med skyting, så lenge det har en spennende twist (som f.eks. snikinga i MGS, og har forøvrig prøvd Ghostbusters, og syns det var kjedelig). Jeg fant ingen spill som tiltalte meg overhodet.
Hvordan er det nye Resident Evil? Er det som i 4'ern, hvor man bare skal kjøre på med skyting, eller er det litt som de forrige, hvor man måtte løse puzzles og faktisk ble skremt hver gang fiendene kom?
Jaja, litt rant-aktig, det her, men alle anbefalinger tas i mot med takk!
Har dere noen spill å anbefale, som gjerne er litt originiale og morsomme å spille (jeg så et som het Katamatari eller noe sånt, men tja, konseptet virka jo rimelig dølt, egentlig). Det kan godt være noe med skyting, så lenge det har en spennende twist (som f.eks. snikinga i MGS, og har forøvrig prøvd Ghostbusters, og syns det var kjedelig). Jeg fant ingen spill som tiltalte meg overhodet.
Hvordan er det nye Resident Evil? Er det som i 4'ern, hvor man bare skal kjøre på med skyting, eller er det litt som de forrige, hvor man måtte løse puzzles og faktisk ble skremt hver gang fiendene kom?
Jaja, litt rant-aktig, det her, men alle anbefalinger tas i mot med takk!