Anbefal spill til tha Xbox 360

#21
SITAT(Alex @ 01.10.06, 22.04) 26013
Metalleska koster kun 99 på Expert.
[/b]
Alle Expert-butikker, eller en i nærheten av deg? Du bor vel i Stavanger eller på Forus Alex, så si meg hvilken butikk det er, så kjøper jeg det. Bare for morro skyld, og for den fete eska. :D
 
#22
Jeg så det iallefall på den "nye" Expertbutikken mellom Lefdal og Toys R Us. Altså den som tidligere lå inne i IKEA. Hadde en del andre spill og til samme pris. F.eks. Half-Life 2.

SITAT(Yetipants @ 01.10.06, 20.38) 26032
Aner ikke helt hva Alex snakker om, men jeg føler jeg har hatt det mye artig allerede, og jeg er bare på slutten av dag 2 og har gått glipp av godt over halvparten av selve historien. Følelsen er også at det ligger mange mysterier og lurer rundt omkring, bare jeg finner ut hvor jeg skal lete.

Dessuten: I dag drepte jeg et spekkberg av ei lesbisk politidame som hadde kidnappet masse søte, små ungjenter til sin egen lille S&M-dungeon inne i ei klessjappe. Fikk mange gode pantyshots av dem også. Og som ren bonus gjorde jeg dette kun iført boksershorts og Fedora-hatt. :elsk:

Konklusjon: Dead Rising er et knakende godt spill. Jeg gir det 9/10.
[/b]
Vel, jeg har iallefall kun hatt spillet siden torsdag, og har allerede gjort omtrent alt som det er mulig å gjøre i spillet. En dag i spillet varer kun tre timer eller tilnærmet, så selv om du har hatt det veldig morsomt frem til dag 2, så har det ikke vart så veldig lenge.

Men bevares, den tiden det varer er det svært så morsomt. Synd det hele er over så alt for fort.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Det er nå jeg skal nevne at på grunn av spillets struktur, så pleier jeg å spille sånn at jeg lagrer når jeg føler jeg har gjort det bra, og så spiller jeg for å se hva jeg burde gjøre videre; det hender som regel at jeg gjør noe jeg ikke er fornøyd med, sånn at jeg må spille den siste timen om igjen, for eksempel. Skjedde i går, så jeg dengte den politidama to ganger. Første gang redda jeg bare ei dame, andre gang redda jeg tre.

Redda han tjukke negern borte ved våpensjappa også, men jeg kløna skikkelig etterpå og døde. Tenker jeg får redde ham igjen i kveld en gang.

Dette høres kanskje skikkelig døvt ut, men det er sånn spillet er lagt opp og på grunn av at selve grunnmekanikken er så tilfredsstillende, gjør det meg ingenting å spille store deler av spillet flere ganger.
 
#24
Condemned sier jeg!!! det er det beste spille på 360 til nå, synes jeg :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#25
Nei da er det best jeg løper og kjøper det med én gang! Siden du sier det!

La oss prøve å gi emnet litt mening: hva med å faktisk skrive noe om spillet og hvorfor du mener det er det beste til burken, hæ? Innlegget er jo ikke verdt de to sekundene det tar å lese det..
 
#26
Halo 2 er obligatorisk. Du finner ikke et mer actionfylt multiplayerspill på noen konsoll.

Ellers så er Just Cause et spill som man kan bruke mange timer på. Definitivt mitt favorittspill på den hvite boksen.

Liker du mechs kan også Chromehounds være et spill å vurdere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#27
Jeg lurer på hva Yetipants synes om Chromehounds, siden han kjøpte 360-en til dels pga det ... :eek:
 
#28
Chromehounds er kjedelig og meningsløst, hvertfall singleplayer-banene. Det er altfor lett, og kjedelig å traske rundt, skyte på teite fiender, traske videre.. Dead Rising, Oblivion og Call of Duty 2 er spill jeg ville anbefalt, spill jeg ville kjøpt med en gang. Nå vet jeg jo åssen spillene er da.. men de er jo bra! :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
SITAT(Revan @ 02.10.06, 15.31) 26112
Chromehounds er kjedelig og meningsløst, hvertfall singleplayer-banene. Det er altfor lett, og kjedelig å traske rundt, skyte på teite fiender, traske videre.. Dead Rising, Oblivion og Call of Duty 2 er spill jeg ville anbefalt, spill jeg ville kjøpt med en gang. Nå vet jeg jo åssen spillene er da.. men de er jo bra! :D[/b]
Du har bare spilt demoen! Hysj! :p

Chromehounds er... et veldig nisjespill, kan man vel si uten å ta for hardt i. Det er et actionspill for folk som ikke liker actionspill, på en måte. La meg forklare: Du har disse digre robotene, mech-ene, eller HOUNDs som de heter i spillet (selv kaller jeg dem "bikkjer"). Med meg så langt? Bra. Okay, dealen er da at man befinner seg i det herrens år 2006, et par måneder etter at krigen i Neroimus begynte (den begynte da spillet ble sluppet, sånn helt tilfeldig), og så skal man trene seg opp i de forskjellige soldatrollene man kan innta på slagmarken. Man kan velge mellom Soldier, Sniper, Defender, Scout, Heavy Weapon og Commander; eller en kombinasjon, alt avhenger av hvilke deler man bygger bikkja si med. Og her er vi inne på noe vesentlig; det Chromehounds går ut på, er at man feier gjennom enspillerkampanjene (én for hver bikkjerolle), vinner deler gjennom å gjøre det bra i oppdrag, og så slenger seg på Xbox Live for å bli med i krigen. Man har ingen sjanse med mindre man blir med i en squad, og hver squads ytelse i strid er med på å bestemme fremgangen (eller tilbakegangen) til den nasjonen man har alliert seg med. De tre nasjonene man kan velge mellom er Tarakia (løst basert på vestlige land), Morskoj (løst basert på Russland og Balkan) og Sal Kar (løst basert på Midt-Østen). Hver av disse nasjonene har forskjellig utstyr tilgjengelig som avhenger av hvor bra nasjonen gjør det, så suksess i strid er en forutsetning for å få fett utstyr. Jeg vil si at enspillerkampanjene utgjør en veldig liten del av spillet; bikkjebygging (byggeprogrammet minner mye om det i F-Zero GX, inklusive mulighetene for å fargelegge og dekorere bikkja) og slåssing på Live utgjør brorparten. Demoen er med andre ord svært lite representativ, siden den ikke inneholder noe av dette. Men det er klart; synes du ikke slåssinga i demoen er noe særlig, er det bare å la Chromehounds bli stående i hylla, det er jo slåssing og teamarbeid som står i fokus på slagmarken. Det gjelder å kunne sin rolle godt, og følge de planer som blir lagt. Litt som Battlefield, egentlig, bare med mer eksplosjoner. :p

Jeg har forøvrig ikke kommet igang med Chromehounds på Live enda, siden jeg har sånn mongo firewall-oppsett her på kassa. Blir mer fart i sakene når lønna kommer og jeg får kjøpt trådløs så jeg får koblet kassa rett på ruteren.
 
#31
SITAT(Revan @ 02.10.06, 15.31) 26112
Chromehounds er kjedelig og meningsløst, hvertfall singleplayer-banene. Det er altfor lett, og kjedelig å traske rundt, skyte på teite fiender, traske videre.. Dead Rising, Oblivion og Call of Duty 2 er spill jeg ville anbefalt, spill jeg ville kjøpt med en gang. Nå vet jeg jo åssen spillene er da.. men de er jo bra! :D
[/b]

Jeg ser ikke Chromehounds i spillelisten din så ikke hat et spill du kun så vidt har testet
 
#32
Eh.. sorry da! Jeg har spilt demoen, og den sa nok. Selv om jeg vet fullversjonen er annerledes, så tror jeg ikke det er noe for meg uansett.