Angående brukerkontoer

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#22
ja, ekstra stygg den.
( jeg savner ip-søkefunksjonen)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#23
Som straff synes jeg at vi bare omdøper "kozeloz" til "Jødeslire" og sletter resten av kontoene.

Fy faen, jeg skjønner fortsatt ikke at noen her ville ha meg som forumsjef.
 
#25
Jeg har også BARE en konto. Selv om et IP-søk nok vil avsløre noe helt annet...
 
#26
har ikke GarlandG en annen brukerkonto?

står noe sånt på tilbakemeldings emnet i kjøp, salg og bytte
 
#28
3com og jeg er brødre og har dermed samme IP...
 
#30
Jo, når jeg tenker over det så har jeg en annen brukerkonto (mulig at den allerede er slettet). Frankensten tror jeg at jeg kalte den (så ufattelig dårlig fantasi jeg har).
 

Sancti

Terrorkatt
#33
Opprinnelig skrevet av Shigsy@26.03.2005, 19.12
Er ikke Lakitu og Fleksnes samme fyren?
196285​
Jeg trodde også det, men siden de aldri har brukt samme IP, så tør jeg heller ikke slette før han eventuelt sier ifra.
 
#36
Slett Mitt navn var ace... :flau:

Jeg ble kastet av for en tid tilbake (det gjaldt også IP'en), men regga meg men det nicket via skolens PC'er og sjekket forumet via mailen... men 2måneder senere var jeg tilbake :D
 
#37
Jeg har en annen konto, Guffufs. Den bruker jeg ikke lenger, siden jeg glemte passordet, og jeg hadde byttet e-mail. Bare slett den, og jeg vil skifte nick tilbake til Guffufs, istedet for Gufuffs.
 

Sancti

Terrorkatt
#38
Da har jeg slettet en del kontoer som tydeligvis ikke er i bruk lenger, eller som viser seg å ha samme bruker som en annen konto.
Det er fortsatt greit om dere sier ifra, selv om dere kanskje ikke bruker den gamle kontoen lenger. Jeg ser mange av dere har flere.

Det går treigt å sjekke opp én og én, men etter å ha fjernet alle Gateway-klonene og alle kontoene til Arni, så ble det plutselig en god del færre.