Angående brukerkontoer

#42
Sancti: Beklager å måtte fortelle de at ingen av adressene er mine/brukt av meg i brukelige og ubrukelige sammenhenger. De fleste er venner av broren min, som her på spillegal går under tilnavnet loppelittletom, og jeg regner med at de besøker siden på skolen, der jeg også plasserer meg når jeg ikke har noe bedre å gjøre. Dette er da også grunnen til at IP'en er felles (samme nettverk) Hva broren min gjør når han sniker seg rundt på pcen min er strengt tatt ikke min sak, men jeg skal nok slå han helseløs hvis behovet blir ekstra stort. Du kan forresten slette tiny_satan fordi det var en konto broren min lagde for å få en kamerat av seg med i spillegalklanen. Ellers burde du være forsiktig med hvem og hvordan du avliver.

Edit: Nei, Ava. Denne "Tidus" du snakker om, også kjent som "zombie" i visse kretser er ikke meg. Jeg vet ikke om jeg skal ta det som en personlig fornærmelse, men velger å la det ligge. Inntil videre, that is.
 

Sancti

Terrorkatt
#43
Opprinnelig skrevet av impywimpy@30.03.2005, 11.04
Ellers burde du være forsiktig med hvem og hvordan du avliver.
198451​
Det er jeg også, det er derfor jeg spør først.
Sletter ingen kontoer med mindre jeg ser at to kontoer har samme mailadresse, eller brukeren selv innrømmer at han eller hun har flere.
 
#44
Har du slettet "Fenris"?
 
#46
Gøy. Fikk du vite hvorfor han laget tullebruker?
 
C

Crizpy

Gjest
#47
Opprinnelig skrevet av Sancti+30.03.2005, 11.45-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@30.03.2005, 11.04
Ellers burde du være forsiktig med hvem og hvordan du avliver.
198451​
Det er jeg også, det er derfor jeg spør først.
Sletter ingen kontoer med mindre jeg ser at to kontoer har samme mailadresse, eller brukeren selv innrømmer at han eller hun har flere.
198466​
[/b]
Kan 2 kontoer ha samma mailadresse? :blunk:
 

Sancti

Terrorkatt
#48
Ser slik ut... jeg visste ikke at det gikk, men jeg mener å huske at jeg så noen ... kanskje jeg husker feil?
Uansett, mailadresser som ligner veldig. For eksempel Perhansen@hotmail og Per_hansen@hotmail. Jeg tipper begge er Per Hansen, i hvert fall når begge har samme IP. :trollmann:
 
#50
Opprinnelig skrevet av Sancti@30.03.2005, 12.35
Ser slik ut... jeg visste ikke at det gikk, men jeg mener å huske at jeg så noen ... kanskje jeg husker feil?
Uansett, mailadresser som ligner veldig. For eksempel Perhansen@hotmail og Per_hansen@hotmail. Jeg tipper begge er Per Hansen, i hvert fall når begge har samme IP.  :trollmann:
198491​
Per Hansen? Det var da svært hvor kjedelig vi skulle være i dag. Men etter gårdagen trenger vi vel en aldri så liten tur tilbake til virkeligheten...
 
C

Crizpy

Gjest
#52
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@24.03.2005, 03.26
Crizpy har sikkert ti. Samme har jeg. Minst.
195111​
Bare så du vet det, hadde jeg 2.
FF[anatic] og Crizpy.
Førstnevnte ble laga pga. idioten Neptune banna Crizpy for jeg sa han var en idiot.

Men det er en til som er regga på min ip, og det er Zodiac.
Fetteren min var på besøk, og jeg måtte på jobb, så jeg hjalp han å regge en konto her. Men nå er familiebesøket over, så jeg regner ikke med at den blir brukt med, så bare slett'n.
 
#58
Hvorfor må du alltid ordlegge deg så kvasi-overlegent? samt har du den ekle innfløkte hovenheten ...
 
#59
Her har vi to brukere på samme linje (delt med en hub)
Nylig registrerte "kaffebøtta" er min bror, og dette er meg.

Bare så det er sagt. Er ingen dobbeltbruker jeg.