Animal Crossing (GC)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare ett insekt som lever under bakken så vidt jeg vet.

Ok, du trenger ikke lese dette hvis du ikke vil vite hva jeg oppdaget i spillet :p

Jeg fant ut at der faktisk er et insekt til. Det insektet Amon snakket om (Pill bug) var ikke insektet som kom opp av jorda, for det som kom opp av jorda var nemlig Mole cricket :ler: men det jeg da fant ut senere etter å springe rundt å slå på noen steiner og slikt for å prøve det dere kom med poppet det nettop en pill bug fram, den lever i stein den! hah! ;) Jeg oppdaget også en stein som kastet ut penger når jeg slo på den :blunk: 3 poser med 100 bells og 3 poser med 1000 bells. Leste meg frampå om denne på nettet nå nettop, og fant ut at det er en tilfeldig sten i byen hver dag som gjør nettop dette. Klarer man å klemme inn et syvende slag kommer det en 10.000bells pose. enda en ting å gjøre hver dag. Men nå tar jeg kveld, kos dere ^_^

For å få tak i den sjuande pengesekken, bør ein grava seg nokre hol bak seg, slik at ein står mellom steinen og hola. Då glir ein ikkje vekk når ein skal hakka laus. Det held med to-tre hol. Eg har og lese ein stad at det skal gå raskare med øks. Nokon som har testa dette ut?

Sidan alle kjem med tips her: Det er lurt å spørja politimannen som står utfor politihuset om det skjer noko i byen. Då kan han fortelja deg om ting som skjer eller skal skje. Til dømes kjem alltid mote-sjiraffen kvar gong dei har trafikkontroll i byen.

I dette spelet: Kva er rekna som spoiler og ikkje? Det kan jo ikkje vera dumt å få vita om ting som er lurt å sjekka ut. Kva tykkjer de?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjaaah... info som er vanskelig å finne ut selv - sånn som feng shui-tips og møbelkomboer - kan ikke være spoiler. Ei heller synes jeg info om hendelser er noe særlig spoiler.
Men mye av moroa er jo å finne de spesielle tingene man bare kan få på visse måter... så i slike tilfeller bør man kanskje bare hinte istedenfor å si ting rett ut.

PS: Det kan lønne seg å grave ned ting der hvor bakken gløder. ;)