Animal Crossing: New horizons

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
469 bjellz for nips i dag tidlig, bare nevner. Kan åpne porten etterpå hvis noen er interesserte.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#24
Ah, man kan selge nipsa et annet sted? Da blir det storhandel på søndag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Porten er åpen hvis noen ser muligheten til fortjeneste, bare nevner det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Har bare ti turnips nå fordi dattera mi ga dem til meg, men nesten 10k 5k er jo ikke til å kimse av. Tar meg en tur i lunsjen, regner med det er kl 12 priser endres?

EDIT: Mathing is hard yo
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
#27

demake

Seksuelt godteri
#30
Det vprste rommet.
takk for badekar fam
håper du liker driteren din
 

demake

Seksuelt godteri
#32
PS. Mer voice chat plz. Jeg er småbrisen og sultefôret på sosial kontakt utenfor heimen
 
#33
Har roet meg litt ned nå og spilt Shenmue 3 og Doom 2016 en del istedet, men en liten oppdatering da.

Har matchende blomster nå på hver side, thank God. Har også skaffet meg en gatelykt.



Her er huset mitt som har blitt en del større siden sist.



Her fra en annen vinkel.



I tillegg har jeg fått meg et hvelv til å lagre turnips. Men det er også ganske greit å ha til litt andre ting også.



Her chiller jeg med noen av naboene mine. Nøkkelen til idyllen på øyen min er å gå til fysisk angrep på dem i blant sånn at de forstår hierarkiet.



Men nå tror jeg at jeg må legge meg.

Har hamret stekepanner hele dagen og solgt dem videre for dobbel pris. Veldig sliten i håndleddet.



Betalte lånet på 350k i dag så i morgen kommer jeg til å få et nytt rom hvis jeg forstod Nook riktig. Frister litt å få mitt eget påskerom.

Akkurat nå er det ingen som vet hva premien man får når man lager alle påsketingene er. Men faren til en venn av meg jobber i Nintendo og han sier at man unlocker en island creator som gjør at man kan lage flere øyer og koble dem sammen. Har også en annen venn hvis far også jobber i Nintendo. Og ifølge ham så får man bare sykkel sånn som i Pokémon. Men det går an å oppgradere til hoverboard da.
 

demake

Seksuelt godteri
#35
Jeg har liggi i senga til Lodin, så jeg sendte han en ny
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#37
Husk å kjøpe turnips før 12 nå, så forventer jeg oppdateringer om prisene deres.

En annen ting: jeg har appelsiner i min by, og klarte å skaffe kirsebær vha en Nook Flight Ticket. Noen med en annen native frukt?
 

demake

Seksuelt godteri
#40
Har 5600 neper i kjelleren. Forrige uke hadde jeg 3600 neper som gav meg 1,6mill bjølls rett i fôret takket være fetthesten. Ser frem til en like vellykka handel denne uka.