Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
94 bjeller per turnip her i gården, men såvidt jeg skjønte var det ikke store forskjellene på salgsprisen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, ikke all verdens. 100 hos meg, jeg bare skjøpte.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hvor finner jeg turnips-selgeren!?!?
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Er hun ikke i byen bare på formiddagen, da?

Gleder meg til å starte opp min egen by om et par uker!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
 
Kjøpte for 103 i byen min. Satser på å treffe gull denne uka. Ellers så har jeg feiret bursdagen min i byen min også da jeg er ute på sjøen og ikke får feiret irl, og det var virkelig stas! Har tatt bilder, men tror jeg skal la være å poste de for å ikke spoile.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, jeg gidder ikke denne kukaheringa! Så jeg.... la oss bare si at jeg ruger på 450 nips nå. :smugdog:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fair warning: Reiser på hytta i morra, og kommer hjem på onsdag. Det er nok internett på hyttings, men ikkeno' strøm. Dyrekryssinga blir dermed deretter.
 
Vel, jeg gidder ikke denne kukaheringa! Så jeg.... la oss bare si at jeg ruger på 450 nips nå. :smugdog:
Anbefaler deg ikke å nå skru den interne klokka tilbake i tid. Da råtner alle nipsa automatisk. Du kan skru tida fremover i tid, men ikke mer enn ei uke.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Pfff, man kommer ingen vei i livet uten å ta noen sjanser!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
148 bjeller for turnips hos meg i dag, blir å sjekke igjen i morgen tidlig tenker jeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare 112 her. Kjøpte på 107.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Animal Crossing Gazette: Turning Tricks For Turnips!

Se bildene av PROSTITUSJONSSKANDALEN her