Animal Crossing: New horizons

ganon

The Boshy
#1
Aka Tom Nooks hustler oss alle en gang til.
Jeg og guttungen begynte på dette i går, noe mange andre her på bruket også gjorde. Vi brukte litt tid på å gjøre oss kjent med appene i telefonen, og gikk generelt bare rundt og plukket opp alt vi kom over. Dagen i dag ble startet med å lage vår første øks samt å cashe inn det første lånet for å starte på husbyggings.
Nå blir det å mekke en spade og gå bananas.

Her er Skjæløy:

DSC_1742.JPG
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Fartymink er en ganske bra øy. Har epler og etterhvert ferskener, men ingen online så det må jeg få orna meg.
Liker, men og stresser over hvor mange mål spillet plutselig gir meg. Også hvor er Isabelle? Slutt å spille DOOM, din dumme bikkje!
 
#3
Mildt sagt tatt av med dette. Har allerede butikk, musem, tre nye hus klar til innflytting, er på det tredje lånet mitt fra Nook og har turnips til 100 000 bells (spillets aksjemarked) jeg håper å mangedoble i løpet av uken. Er nesten litt ubehagelig oppslukt, håper jeg klarer roe meg ned litt.

Her er huset mitt fra innsiden.



Huset mitt fra utsiden.



Største fisken jeg har fanget til nå.



Mest verdifulle.



Prøver å få solgt en aldri så liten "mystery box" til noen som er lettlurt esteemed med god smak for 15 000 bells.



Tror ikke de vil bli skuffet av innholdet. Er faktisk villig til å gi 50% av pengene tilbake hvis de blir det.

Ellers har jeg hørt noen folk hevde dette er "for casuals" eller et barnespill. Vel, ... Da er det et spill for veldig modige casuals og barn.

 

Lodin

Der Waaaah
#4
Ok, jeg har alltid hevda at Tom Nook er en ålreit kar, men det endra seg i dag. Greit nok, det er ikke no renter på lånet mitt og jeg kan betale når jeg vil. Ålreit det da, men åffer i helvete er det jeg som skal bygge all dritten til nye beboere? Han svinebjørnen tar seg garantert godt betalt for disse husa og hva sitter jeg igjen med? Fifaen!
 

demake

Seksuelt godteri
#7
9418945A-F462-40CF-B4B4-7F8BD0993898.jpeg
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#8
Jæææææævla stringfish!

Det var alt.
 

demake

Seksuelt godteri
#9
Jeg har 400k i neper jeg må kvitte meg med denne uka. Hold oppdatering på priser her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Lagde et Google-ark her. Kan slenge inn prisene til de som gidder, så flere kan se. Minner bare om at *seriøse* traders sjekker både formiddag og ettermiddag, og at det ikke er sikkert at de gamle prismønstrene gjelder lenger (iallfall håper jeg det når jeg ser på dagens priser).

E: Og nei, jeg gadd ikke loggføre forrige uke fordi jeg solgte på tirsdag siden det lukta krise. Hadde en høyere pris seinere i uka, men det var sånn tjue bjellz mer så jeg angrer ikke veldig. Denne uka har jeg 1000 nips og forventer litt avkastning.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Jeg hater gambling i virkeligheten siden jeg ikke takler tanken på å miste spenn på tull. Har heller aldri likt det i spill.
De eneste gangene jeg er komfortabel med å gamble er i spill som Red Dead 2 hvor du kan by tre dollar ved black jack bordet og tape ti ganger på rad uten at det spiller en dritt.
Jeg kommer aldri til å gamble på de jævla turnipsene for jeg er en feiging!

E: Mens jeg satt på trødstad var det jævlig artig å spille holdem med fyrstikker. Jeg nope'a med en gang det ble snakk om å bruke tikroninger.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Jepp. Bare å si fra hvis flere vil ha axx.

E: Klesbutikken åpna i dag, og da rant denne klassikeren meg i hu:

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#16
Da har jeg lagt til den obligatoriske grafen som vil ta form etter hvert som det kommer data. Én farget linje per dag, så kan man sammenlikne hvordan ting har sett ut tidligere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#19
Spill med meg og legg meg til som bestevenn.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#20
kan du lage en BDSM dungeon/snuff filmstudio i kjelleren på huset ditt i dette spillet?