Animal Crossing: New horizons

D

Deleted member 91

Gjest
583 for nipsa hos meg, forresten. Åpner i en times tid mens jeg mekker frokost og kan sikkert åpne igjen senere
 
@demake Fjoh, jeg nådde det akkurat! Ble straight up nødt til å avbryte et møte for å nå det. For en nydelig øy du har! Med klinikk og det hele... Samt solid melodi. Jeg rakk dessverre ikke å ta med noe gave, men det kommer nok noe i posten etter hvert. Takk!
@Nicholas hol up jeg kommer nok innom straks. Har noe restnips liggende.
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, det var på hengende håret kan man si
 
shoutout til kisen i fullt bdsm-utstyr, med gassmaske og lærdrakt
Var på vei ut døren irl for noen ærender så jeg måtte bare løpe forbi.

Det lille jeg fikk sett av øya var top notch, har den mosete steinbuen samme sted selv :p Som Nicho sa, takk for titten og det kommer noe i posten etterhvert.
 
Ja, i likhet med andre så ble det en rushings, kom for sent til et møte selv, men sjefen forstod det, han spiller også.

Var kul øy og den inspirerte meg til å få ut fingeren når det kommer til make over av min egen øy.
 
Fattige 45 bells per turnips her på en lørdag ettermiddag. :penga:
Noen bedre, som kunne tenke seg besøk?
 
Snilt! Fikk solgt hos noen andre, men kak kommer kanskje innom :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har ingen nips å selge.
 
Det endte på en helt streit 364 per nip. Litt skuffet etter de avsindige prisene jeg så sist uke. Jeg har i alle fall porten åpen nå. Har den åpen i minst en times tid. Om den er lukket, så bare skriv til meg. Jeg skal ut i 18-tiden, så etter det kan jeg ikke love noe.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Kona stakk innom med nipsa sine via min figur, takker og bukker.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Werker, så bare ser det an om noen flere får knallpris. Ordner seg nok, og hvis ikke er det null stress det og.