APB Beta Key

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Bare for å ta et eksempel så fikk Rock Paper Shotgun aleine 50.000 betanøkler å gi ut, så det burde være muligheter for de fleste som vil. Tenkte å fyre det opp selv snart, se hva som er nytt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Haha oh wow og så videre. Før jeg trykker på linken vil jeg bare tippe atte communitiet er en så viktig del av spillet ikke sant at det blir urettferdig å dømme spillet før det har kommet ordentlig i gang!!


Fake edit: Jepp, pretty much. Helt latterlig.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#26
Jeg ser egentlig den. MMO-er suger alltid de første dagene, med mye downtime, bugs og herpingz.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#27
Altså, hva faens så? De skulle ha retta ut de buggzene iløpet av en av de mange betaene da. Det er jævla tåpelig fordi inntrykk kommer jo ut uansett.
 
#28
Alle MMOs som er verdt å spille startet med bugs og manglende content, greia er det at på samme måte som man kan like et spill i betaen, kan man like et spill som har noen bugs. Det er ikke no unnskyldning å embargoe anmeldelser. Dick move de har gjort fordi de skjønner at den eneste måten de kan tjene penger på er å jøde seg til salg fra folk som ikke følger med.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Er både dick move og tard move siden du ikke kan legge NDA på et retail-spill. Kan se for meg at enkelte redaktører vil fnise litt når de trykker på "publish", men noen særlig større virkninger enn det tviler jeg på det blir.
 

Lodin

Der Waaaah
#30
Jammen da får de ikke tilgang på betaer og sånn til det neste spillet til RTW! :byodood:

Sånn ellers er dette jævla lite uventa. Spillet er ikke spillbart og vil få anmeldelser deretter.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#31
Ny uttalelse fra Realtime Worlds:

The ‘Key to the City’ event is a demo event, not an open beta in the usual sense of the term. Players only have 5 hours of Action District playtime and are well aware that characters, customizations, vehicles, clothing and symbols created during the event are going to be wiped in time for launch.

As a result anyone attempting to review the game during this period would experience a somewhat unrealistic representation of what APB is offering the user and as such it was deemed inappropriate to allow reviewers to do so.

The decision was purely based on wanting reviewers to experience and see the full live server with players having both progressed and expressed themselves. Our service will also be down for the period between the end of ‘Key to the City’ on June 19th and the start of our ‘Early Access’ event in North America on June 26th. This too would have prevented reviewers from playing the game.

The initial July 6th embargo date was based on the UK street date of July 2nd and on press not having access to the game until said date. We are however moving the embargo date forward to July 2nd and giving reviewers invitations to the ‘Early Access’ event in order to ensure that they are able to properly experience APB and its community in time for street date.

Realtime Worlds is confident that APB All Points Bulletin is a great game and we have taken on board all the feedback provided to us by our community during the closed beta testing period in preparation for our launch.

If we were not confident in the game we would not have sent out hundreds of thousands of access keys for our ongoing ‘Key to the City’ event, we would also not be encouraging players to post their own videos and screenshots online.

The best way to make the decision for yourself is to jump in to the Key to the City. So head over to www.apb.com, grab a key and draw your own opinion.
Såvidt jeg forstår er det fortsatt embargoa et par dager etter release i statene (29. juni), men men.
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Du å du, i siste update har noen driti seg ut og lagt til et feature som sikkert skulle være hemmelig. Spillet har reklame.
Er det så ille a? Mange spill har reklameplakater.
Joda, men radioreklame er ikke fullt så vanlig. Hver gang folk spawner i en ny sone får de nå mas om Axe og annen dritt via voice chatten. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Men ja, APB er nå ute og både Eurogamer og PC Gamer har omtale ute. Konsensusen er at det er en fet spill men kjøringa og skytinga er dritt. Noe som er litt problematisk når det er et kjøre- og skytespill. Favorittsitater:
PC Gamer skrev:
Floaty, unresponsive and with an odd mixture of under- then severe oversteer, APB ’s cars feel like petulant automotive teenagers, never willing to do what you ask. In a game where you’re expected to drive fast after other cars driving fast – and you are expected to do this a lot – the handling model is wilfully sadistic, forcing you to plan turns a good few hundred metres before intersections.
Eurogamer skrev:
Unfortunate, then, that so little attention has been paid to the crucial task of making the shooting and driving entertaining. Instead, this is a game whose combat bears all the finesse and refinement of the early 3D GTA titles, and whose driving, although greatly improved since earlier betas, remains a reasonable facsimile of attempting to sail a bathtub down a canal.
PAT (Petulant Automotive Teenagers) eller CBS (Canal Bathtub Sailing) hadde kanskje slått bedre an, jeg veit ikke. Men ja, i det minste huska jeg å slette betaen min i dag. Synd at de ikke fikk fiksa det som gjorde at jeg ikke orka å prøve den i mer enn en knapp time.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#39
Folk flest mener sikkert det er skikkelig fortjent siden APB var så grufullt ræva og drepte familiene deres og slikt, men jeg heller vaffal ut en 40 på fortauet. Crackdown var jo faktisk ekstremt stas og en gang i tida kunne APB være skikkelig fett også. Kjipern.