ARGHRAEG — Vi spiller Wordfeud!

Gal_Mann

ÆRRE´ MULIG!
Tapte for Sofie igjen, raeg! Følte jeg kom til å vinne igjennom hele spillen, plutselig hadde jeg tapt allikevel. Og ecru bør være et ord du har lært via spillen!
 
Skal vise deg hvem som er dum når jeg banker kjerringa di.
 
Så at jeg hadde tapt games automagisk fordi jeg ikke hadde svart på en stund, hadde skrudd av push på wordfeud siden det ble så jævlig mye mas. Hadde nok tapt uansett, men skal ha rematch, just u niggas wait.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Trodde jeg endelig, ENDELIG skulle vinne en kamp. Leda hele veien mot Jante (som vinner med 150+ poeng på alle kampene vi har), inntil det er på de siste 7 brikkene per pers. Nå leder såklart han. Ord kan ikke beskrive det (noe som nok er hovedgrunnen til tap). Kall meg Cletus fra nå av; gift med min søster og en racer på banjo, samt bruker ekorn som skuddskive fra gygestolen på verandaen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
We don't take kindly to new folks 'round these parts, stranger!

Nei, da. Gygestol er grunnen til at jeg vanligvis taper i wordfeude (sier vanligvis da jeg faktisk klarte å slå bastantejante!)
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det virker som jeg har fått rykte på meg å raege i wordfeud. Det er litt artig, siden jeg koser meg mest når jeg taper så det ljomer. Blir mer investert da.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Teller det hvis jeg kaller damer for drittkjerring når de tar TW-en jeg hadde tenkt å bruke?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Tomas skrev:
Teller det hvis jeg kaller damer for drittkjerring når de tar TW-en jeg hadde tenkt å bruke?
Bare om oppfølgningsordet er "pule"
 
Hadde eg vore singel hadde eg forsøkt å sjekke opp via wordfeud. For så å finne ut at det er ein dude frå Usbekistan eg snakker med. Ikkje at det er noke galt med det.

Men jaja, eg vinner og taper sånn 60/40, så eg er nøgd!

Trur eg i alle fall. Har ikkje heilt max oversikt.