ARGHRAEG — Vi spiller Wordfeud!

Har 100% forFEIT etter jeg skrudde av notifications på wordfeud. Ser meg fornøyd med det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Tror ikke Eivind gjorde ferdig en eneste runde mot meg. Fifan snakk om tapr az.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får bare si at jeg har meldt meg av Wordfeud-vogna, det viste seg at rein Scrabble uten noen tilpasninger for digitalt format utover asynkron spilling mellom folk som ikke sitter i samme rom bidro mest til å fjerne gleden i spillet heller enn å styrke den for min del. Sorry hvis noen venter spent på at jeg skal godta en invitasjon. :(
 
Humre jævla humre.

Audun Asphjell fra Trondheim er 31 år, singel og Mensa-medlem. Han bruker spillet for å jakte på smarte jenter.

- Hvis man skal være litt kynisk så kan man si at det er vanskeligere for et Mensa-medlem å finne seg en like smart partner. Hvis man er intelligent så vil man ha en intelligent partner, sier han.

Og han setter krav til jentene han spiller mot før han i det hele tatt vurderer å chatte med dem.

- Hvis jeg vinner en runde med mer 150 poeng så er det ikke interessant, da blir det ingen runde nummer to.

Hittil er det kun ei jente som har kommet seg gjennom nåløyet og fått møte Audun. Det ble med det ene møtet, men han forteller at han har flere «prosjekter» på gang på Wordfeud.
http://www.vg.no/spill/artikkel.php?artid=10075301
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, du æ'kke smart før du er god i Scrabble.
 
Dobbelpost fordi


HJERNETRIM: Audun bruker Wordfeud til å finne ut om jentene er smarte nok for ham. Foto: Privat
 
Elsker når "smarte" folk slenger ut fnyser elitisk av den gemene hop og samtidig klarer å koke opp noke så idiotisk som det der. Lurer på om han stikker fingrene i ørene og roper LALALALALA kvar gong nokon nevner jukseprogrammene til Wordfeud.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Savner norskutgave av Beauty and the Geek. Selv nordmenn fortjener å få vite at gutter kan bare være smarte og jenter kan bare være pene.
 
Har du ikke sett den norske versjonen av beauty and the geek? Urutt.

Buggz :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Problemet til hvem enn som produserte det makkverket er at han tydeligvis ikke forsto hva den amerikanske egentlig handlet om og hanket inn en rekke stuck-up jenter uten sosial kompetanse og en rekke "nerder" uten teknisk kompetanse.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Åh den husker jeg! Den er jo dritgammal!
FÅRRAN ELLER BAK!?

Ellers: Liker at Buggz nesten impliserer at den amerikanske versjonen hadde en verdi som den nårske missa totalt.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Hun er vel ikke den eneste som mener at man kommer inni enten foran eller bak.