Jeg sitter og lukter på arkadestikker i disse dager, og da har jeg selvsagt lyst på en som kan brukes på både current, og fremtidige konsoller, samt alle konsollene jeg har i hus; en god del, med andre ord. Jeg trenger stikke til PC, for å spille mer hard-to-get-titler som Mark of the Wolves, mens DC-controlleren er nødvendig for Ikaruga og andre SHMUPS, samt selvsagt Street Fighter 3. Til PS2 trenger jeg den for Tekken 4, mens jeg sikkert er helt alene om å like Soul Calibur 2 best på GC. Dessuten er det ikke så dumt med muligheten for SF3: 3rd Strike over Live heller, så jeg tar med en Xbox-converter, så får jeg den riktige følelsen til Metal Slug også.
Valget er greit. Vi sier X-Arcade Dual, så har jeg alt jeg trenger for å holde mine egne små slåsseshindigs. Eller ikke ..? Tvilen veller opp i meg. Er det et godt kjøp? Jeg har aldri sett en hardcore slåssespillfantast bruke dem, og ILiuz albuer meg i siden med beskjed om at det ikke helt er det store for slåssespill. Han snakker om kulespaker, og som dere ser har X-Arcade pærespaker. Hva er egentlig forskjellen, og kjøper jeg katta i sekken med en X-Arcade? Er jeg da forbannet til en avgrunn av n00b-ness, omgitt av leende Tekken-verdensmestere som bæsjer ned på mitt brudne legeme?
Enhver som kan belyse saken premieres med kos.
Valget er greit. Vi sier X-Arcade Dual, så har jeg alt jeg trenger for å holde mine egne små slåsseshindigs. Eller ikke ..? Tvilen veller opp i meg. Er det et godt kjøp? Jeg har aldri sett en hardcore slåssespillfantast bruke dem, og ILiuz albuer meg i siden med beskjed om at det ikke helt er det store for slåssespill. Han snakker om kulespaker, og som dere ser har X-Arcade pærespaker. Hva er egentlig forskjellen, og kjøper jeg katta i sekken med en X-Arcade? Er jeg da forbannet til en avgrunn av n00b-ness, omgitt av leende Tekken-verdensmestere som bæsjer ned på mitt brudne legeme?
Enhver som kan belyse saken premieres med kos.