Army of Two (PS3, 360)

K999

Keystone State Of Mind
En kamerat av meg kjøpte det på release og vi spilte det sammen, har spilt en 2-3 timer og skal fortsette i dag. Syns det minner meg en del om Gears og jeg fant det intressant. Våpnene var kule og grafikken var ganske okey. Tror ikke jeg kjøper det selv, men sikkert bare fordi kameraten min har det. Til nå et 8/10 spill fra meg.

Kjøpte spillet på torsdagen og har spilt en del solo og noe co-op, og co-op er utallige ganger mer underholdende enn solo.
Gøy å kjøpe nye våpen, oppgradere/pimpe dem, og det er lett å kontrollere din AI`buddy.
Største minuset er vel at det går kjapt å spille igjennom og at det er veldig linjært, men er fortsatt fornøyd med kjøpet,da det alltids er gøy å leke machomann og drepe slemme terrorister,spesielt om du spiller med en kompis.
Online modusen Versus har jeg ikke fått testa enda. Noen her som har erfaring med det ang lagg og slikt?

D

Deleted member 91

Gjest
Når jeg så et Kilik-innlegg i et spill som var ute, var jeg et lite øyeblikk redd for at Kilik faktisk postet sin egen mening ellernoe sånt. Heldigvis hadde jeg ingenting å frykte, da det viste seg at det var enda en nyhetsrelatert post. Puh!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aggro = "aggression", ikke "aggregation".

Det er ikke homo, hvis det blir implementert riktig kan det bli en viktig del av spillet. Funker bra i World of Warcraft, selv om jeg har mine anelser om at det er litt enklere gjennomført i Hær av To.

K999

Keystone State Of Mind
Spilte ferdig spillet i går med kameraten min. Brukte rett rundt 10 timer (litt under) på middels vanskelighetsgrad. (altså ikke det letteste, men ikke det vanskeligste heller siden det blir unlocka når du klarer middels.) Jeg personlig syns spillet funka dritt bra, var en del kjipe ting som checkpoints. De fleste checkpoints var helt feilplassert og gjorde at vi gjerne måtte gjøre en ting på ny som vi brukte en 40-50 minutter på. :( Storyen i spillet var ikke det store, men så håper jeg ikke det heller var meninga, selvom det ble forsåvidt hinta til en nummer to av spillet. :D Men utenom storyen og checkpoints'a så synes jeg penge systemet til å kjøpe våpen funka kjempe flott og vi to hadde det virkelig kult hele spilletia (utenom nevnte checkpoints). Anbefales fra meg. Fremdeles en 8/10 hvis ikke en 8,5/10

CyberK

Finner ikke på noe.
Masse av blandede enheter-systemet sier du? Da må vel dette være et spill om to realfagsduder som fistpounder når de har gjennomført et vellykket eksperiment. :geek:

Scary Paladin

Ukjent herremann
Nå har jeg spilt dette såpass mye at jeg tror sluttkarakteren blir på 7,5/10. Hadde spillet vært lenger hadde det nok blitt rundt 8. Det er uten tvil verdt å spille med en kamerat om ikke bare for å pimpe alt av våpen man har til rådighet, men det er ikke verdt å kjøpe til fullpris! Med andre ord: spillet er bra, men sinnsykt kort.

Litt om multiplayer. I den modusen jeg spilte (warzone) var vi to par mot hverandre som skulle gjøre forskjellige oppdrag der det neste dukket opp når det forrige var fullført. Dette er som oftest å drepe en bot på kartet eller sprenge noe. I tilegg til hovedoppdrag er det andre sideoppdrag rundt om som man bare skal finne og trykke på A foran. Når man fullfører et hoved/sideoppdrag eller dreper en motstander får man penger som man kan bruke til å kjøpe nye våpen med. Det er også terrorist-boter som løper rundt og ødelegger for dere, men de prøver ikke å gjøre oppdrag, så man kan fint løpe forbi de hvis man vil.

Hett tips 2: Kjøp så få våpen som mulig. Du kan vel gjette hva som skjer når du fullfører på professional. :pinch:

det så litt småneger ut med ikoner galore på skjermen til enhver tid
Hvilke ikoner er det du mener? De jeg kan huske er aggromåleren på toppen og ordrekrysset nede til høyre. Ellers dukker det opp en liten ammogreie nede til venste og en liten bar med livet til kameraten din oppe til høyre når du skyter. Du kan få opp et stort kamera som viser hvor kameraten din er hvis du vil det, men det er ikke nødvendig. Er vel ikke så vanvittig mye det?

4/10 i siste Edge... :ehm...:
Hva var det de trakk så mye for? Nei, jeg gidder ikke sjekke selv...