Nå har jeg spilt dette såpass mye at jeg tror sluttkarakteren blir på 7,5/10. Hadde spillet vært lenger hadde det nok blitt rundt 8. Det er uten tvil verdt å spille med en kamerat om ikke bare for å pimpe alt av våpen man har til rådighet, men det er ikke verdt å kjøpe til fullpris! Med andre ord: spillet er bra, men sinnsykt kort.
Litt om multiplayer. I den modusen jeg spilte (warzone) var vi to par mot hverandre som skulle gjøre forskjellige oppdrag der det neste dukket opp når det forrige var fullført. Dette er som oftest å drepe en bot på kartet eller sprenge noe. I tilegg til hovedoppdrag er det andre sideoppdrag rundt om som man bare skal finne og trykke på A foran. Når man fullfører et hoved/sideoppdrag eller dreper en motstander får man penger som man kan bruke til å kjøpe nye våpen med. Det er også terrorist-boter som løper rundt og ødelegger for dere, men de prøver ikke å gjøre oppdrag, så man kan fint løpe forbi de hvis man vil.
Hett tips 2: Kjøp så få våpen som mulig. Du kan vel gjette hva som skjer når du fullfører på professional.

inch:
det så litt småneger ut med ikoner galore på skjermen til enhver tid
Hvilke ikoner er det du mener? De jeg kan huske er aggromåleren på toppen og ordrekrysset nede til høyre. Ellers dukker det opp en liten ammogreie nede til venste og en liten bar med livet til kameraten din oppe til høyre når du skyter. Du kan få opp et stort kamera som viser hvor kameraten din er hvis du vil det, men det er ikke nødvendig. Er vel ikke så vanvittig mye det?
4/10 i siste Edge... :ehm...:
Hva var det de trakk så mye for? Nei, jeg gidder ikke sjekke selv...