Assassin's Creed

Det er faktisk ikke så enkelt når man har folk på alle kanter...

Men, det er mye mer gøy å faktisk angripe samtidig som man kontrer angrep fra de andre, gjør det hele litt mer livlig.
 
Jo, det er faktisk det. Hadde jeg hatt mulighet til å ta opp fra spillet hadde jeg gjort det. Kanskje jeg skal filme TVen med cam og vise dere? Jeg har drept minst 15 vakter som har stått i ring rundt meg på et mission, jeg sto helt stille.
 
Er nesten sikker på at mange spill ville vært forferdelig enkle, vis man kun skulle spilt dem på den absolutt enkleste måten som mulig. Hva med å heller spille spillet som du selv ønsker, enn å gjøre det for enkelt for deg selv.
Det er tross alt du selv som avgjør om du skal utnytte spillet, å spille det så enkelt som mulig, samtidig kjede livet av deg. Eller kansje gjøre det du kan for å spille på den måten som måtte more deg mest.

Eller tar jeg helt feil her? :confused:
 
Å? Mener å huske at jeg har tatt skade når jeg har stått med ryggen til en angriper og ikke har timet kontringa godt nok. Men uansett, jeg syntes det er artig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Nameless @ 29.11.07, 23.08) 91471
Er nesten sikker på at mange spill ville vært forferdelig enkle, vis man kun skulle spilt dem på den absolutt enkleste måten som mulig. Hva med å heller spille spillet som du selv ønsker, enn å gjøre det for enkelt for deg selv.
Det er tross alt du selv som avgjør om du skal utnytte spillet, å spille det så enkelt som mulig, samtidig kjede livet av deg. Eller kansje gjøre det du kan for å spille på den måten som måtte more deg mest.

Eller tar jeg helt feil her? :confused:
[/b]

Les: "Fordi idiotene som puslet med denne driten i to-tre år ikke klarte å bruke den tida på noe vettugt, som - tja - faktisk balansere kampdelen, må du selv handicappe deg selv for å få noe ut av spillet." Det er jo ikke som counteringa er en hemmelig glitch ellernoe, det blir presentert for deg som en mulighet i nærkamp, og det er tilbakestående å forvente at spilleren skal gjøre spillet kunstig vanskeligere.
 
SITAT(DiRTY D @ 29.11.07, 08.52) 91312
Jeg personlig synes også at kontrolloppsettet var for enkelt. Holde en knapp og analogstikka inne er ingen utfordring.
[/b]
Å gjøre kontrolloppsettet enda eklere er absolutt ikke rett måte å gjøre et spill mer utfordrende.
 
Les: "Fordi idiotene som puslet med denne driten i to-tre år ikke klarte å bruke den tida på noe vettugt, som - tja - faktisk balansere kampdelen, må du selv handicappe deg selv for å få noe ut av spillet." Det er jo ikke som counteringa er en hemmelig glitch ellernoe, det blir presentert for deg som en mulighet i nærkamp, og det er tilbakestående å forvente at spilleren skal gjøre spillet kunstig vanskeligere.
[/b]

Nei nei, greit nok det altså. Men bare fordi du kan holde defensive stance inne og kun countre, betyr ikke at du må gjøre det akkurat.
Men er fortsatt enig i at jeg ikke sleit meg hardt gjennom spillet, det var ganske enkelt når man fikk kontroll oppsettet inn i fingrene. Men jeg gadd ikke å countre meg gjennom hele spillet av den grunn, for det ble for kjedelig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal vi se, da har også denne karen fått labbene på Assassin's Creed. Førsteinntrykket er at det er veldig pent, men også veldig... tomt. Det digre området som ligger mellom byene later til å være der kun for å knytte byene sammen, og når det i tillegg er jævla lett å gå seg vill i, blir det ikke akkurat stor moro av å ri mellom de forskjellige byene. Selve snikmyrdinga er jo forsåvidt grei nok, men jeg har en følelse av at det blir trått etter hvert å gjøre de samme småtingene om og om igjen for å finne info om hvert mål. Det er også vanskelig å orientere seg i de forskjellige strøkene, fordi bygningene - naturlig nok - er ganske like og det er vanskelig å finne gode landemerker. Flaggene man skal samle byr på artige skattejakter, men det ser ikke ut som om de har noen funksjon utover å være gamerscore-mat. Hmm.

Når det er sagt, liker jeg mange av seremoniene som er i spillet; det er alltid kos å nå et nytt utsiktspunkt og få se byen og landskapet rundt seg, og å løpe fra vakter blir ofte spennende og intenst. Men, ja. En 6/10 foreløpig, så får vi se hvordan historien og gameplayet utvikler seg videre. Fikk akkurat mulighet for motangrep, så nå blir vel kampene litt mindre dølle også, satser jeg på.
 

Lodin

Der Waaaah
Noen som skal ha det til PC? Systemkrava er sluppet og de er relativt monglete. Dette lukter kandidat til tidenes mest ræva port. XD

Supported OS: Windows XP / Vista (only)
Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
RAM: 2 GB (3 GB recommended)
Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*
Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)
DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
Hard Drive Space: 12 GB
Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
*Supported Video Cards at Time of Release:
ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series
NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skal vedde på at når jeg laster ned det der - bare for å sjekke - så blir jeg ønsket varmt velkommen av hakkete filmer, tonnevis av hakking i selve spillet selv om PC-en min nå ligger en mil over anbefalt, og ikke minst det vi alle elsker høyest med konsoll-til-PC-ports: Oppskalert GUI som ser ut som graut der vi hadde knivskarpe high-tech-greier på 360. Sleng inn noen ultrabisarre bugs som ikke fantes i konsollversjonen og dukka opp på PC bare fordi portemannskapet ikke gadd å kjøre QA så har du noe som slår Capcom. Eller i det minste nesten, siden Ubi måtte ha porta en hypotetisk PS2-versjon istedenfor current-gen-versjonen for virkelig å slå Capcom. Ja, jeg sikter til Resident Evil 4 her. <_<