Assassin's Creed

SITAT(Meta @ 28.11.07, 23.22) 91283
Nei, jeg vurderer å skaffe det. Forsøkte meg på en ørliten bit sarkasme der, siden du er relativt negativ.
[/b]
Jeg trodde du var tapern som forsvarte mølet, derfor var jeg bombesikker på at det ikke var ironi, my bad.
 
SITAT(Xenosapien @ 25.11.07, 02.28) 90738
Det er ikke noe gøy å hoppe fra hustak til hustak da det er snakk om enkle tastetrykk for å gjøre det.
[/b]
Ehh, hæh? Sier du at det ville blitt bedre hvis kontrolloppsettet hadde vært enda mer komplisert og ekkelt? :gal:
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Agahnim @ 29.11.07, 00.50) 91297
Ehh, hæh? Sier du at det ville blitt bedre hvis kontrolloppsettet hadde vært enda mer komplisert og ekkelt? :gal:
[/b]
Enda mer? Syns du virkelig å holde inne en knapp samtidig som du dytter en retning på stikka er "komplisert og ekkelt"?
 
Nei Eivind, jeg er tapern som fortsatt syns spillet ser stas ut. Solgt din kopi allerede? Ellers er det forhandlingsmuligheter :p
 
SITAT(Agahnim @ 29.11.07, 00.50) 91297
Ehh, hæh? Sier du at det ville blitt bedre hvis kontrolloppsettet hadde vært enda mer komplisert og ekkelt? :gal:
[/b]
Jeg personlig synes også at kontrolloppsettet var for enkelt. Holde en knapp og analogstikka inne er ingen utfordring. Man føler ikke at man har klart å mestre noenting som helst slik som det er nå.

SITAT(Nabbe @ 26.11.07, 04.03) 90925
Eh.

Han solgte det.

Sa han.

Og så... senere, i samme innlegg, sier han at han skal fullføre det.

Noe skurrer.
[/b]
Nå har det seg slik at jeg kjøpte spillet av Revan som bor praktisk talt i nabolaget. Og han vet at han får låne det når som helst når jeg er ferdig med det. Så han er ikke dum, vi har bare glemt å informere deg om dette :rulleøyne:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Fryktelig merkelig at en kan lure litt når gutten ordlegger seg som han gjør? For all del, jeg tenkte nå at det kanskje lå an slik som du sier det gjør, men å kommentere den åpenbare selvmotsigelsen i innlegget hans ser jeg uansett på som helt berettiga.

Så, den frekke tonen kan du pent la ligge neste gang. Takk.
 
SITAT(Nabbe @ 29.11.07, 10.08) 91325
Fryktelig merkelig at en kan lure litt når gutten ordlegger seg som han gjør? For all del, jeg tenkte nå at det kanskje lå an slik som du sier det gjør, men å kommentere den åpenbare selvmotsigelsen i innlegget hans ser jeg uansett på som helt berettiga.

Så, den frekke tonen kan du pent la ligge neste gang. Takk.
[/b]
Ser poenget ditt. Men det hender at det foreligger løse avtaler som ikke nødvendigvis blir postet her.
Og jeg har også lagt merke til at Revan tidvis blir utsatt for noe som kan minne om systematisk "mobbing".
Den gutten må tåle mer dritt fra flere hold her på forumet enn gjennomsnittsbrukeren, inkludert deg.

Så min "frekke" tone bør du tåle i denne sammenhengen i det minste.

TAKK.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Jeg ville mest sannsynlig kommentert uansett, selv om det var noen andre enn Revan. Det var selvmotsigelsen jeg gikk etter, ikke personen bak.

At Revan får mye pes er det ikke tvil om, men så er det da stort sett en årsak til at han blir "mobbet" litt. Sånt tåler man, så sant det ikke er direkte ondsinnet, men det kan jeg ikke si jeg har sett særlig til.

Men nok om det. Jeg er ikke synsk, og å forvente at jeg skal ha innsikt i hva han prater med folk om utenfor forumet er absurd. Det var ingenting i innlegget som engang hintet til at situasjonen er som den er, og derfor ble innlegget en eneste stor selvmotsigelse... som jeg, som pedanten jeg er, ikke kunne dy meg for å påpeke. Det er da ikke galt, er det?

Så, jeg mener fortsatt du kan droppe den ufine tonen, og innse at du ikke hadde noen gyldig grunn til å være frekk i kjeften.

Takk.
 
SITAT(Nabbe @ 26.11.07, 04.14) 90928
Så dum er han vel ikke?

Er du, Revan?
[/b]
Og jeg er den som er frekk i kjeften ?
Du forsvarer deg nok med at dette var et legitimt spørmål kanskje ?
Jeg ville nok sagt at den kommentaren der er mer spydig enn min kommentar.
Og hadde det ikke vært for nettopp denne kommentaren din så hadde jeg heller ikke skrevet noen kommentar.

Men jeg for min del sier meg ferdig her og hopper inn i COD4 istedet.

Peace.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Innlegget før det du siterte:

SITAT(Houseman @ 26.11.07, 04.07) 90927
Kjøpe det tilbake senere for en lavere pris, kanskje? :p
[/b]
... som ville vært grusomt dumt gjort.

I sammenhengen er det absolutt ikke frekt. Hvor hårsåre er folk egentlig? Altså. Det er mulig jeg er vant til en unormalt krass tone blant venner, men det får nå være grenser.
 
Fullførte spillet på tirsdagen. Det var ganske underholdende, jevnt over. Men den nestsiste kampen var definisjonen på cheesy, og selve slutten av spillet var utrolig antiklimaktisk.





Da gjenstår det bare å gjede OCD-en i meg og drepe alle templarer, finne absolutt alle viewpoints og finne alle flaggene.
 
Fy faen Nabbe, dette er uakseptabelt, kalle Revan dum.

Faktum er at man høster det man sår din neger, tåler du ikke å bli daska med ei stekepanne så kom deg til helvete ut av kjøkkenet ... Eller spillegal, for det skjer nok her også. Grine kan du gjøre et annent sted.
 
SITAT(Agahnim @ 29.11.07, 00.50) 91297
Ehh, hæh? Sier du at det ville blitt bedre hvis kontrolloppsettet hadde vært enda mer komplisert og ekkelt? :gal:
[/b]
Gjør faktisk det. Er det noe som irriterer meg i spille så er det ting som føles mer som å starte en animasjon enn som at jeg gjør det selv.

"Press and hold X to save the world and complete the game".
 
Ja, å måtte klare å trykke angrepsknappen - mens man holder inne en av skulderknappene - i rett øyeblikk for å kontre, i tillegg til å være nødt til å bevege seg rundt og holde styr på alle kanter, er virkelig kun å holde inne en knapp for å starte en animasjonsfilm.
 
SITAT(sortulv @ 29.11.07, 18.21) 91415
Ja, å måtte klare å trykke angrepsknappen - mens man holder inne en av skulderknappene - i rett øyeblikk for å kontre, i tillegg til å være nødt til å bevege seg rundt og holde styr på alle kanter, er virkelig kun å holde inne en knapp for å starte en animasjonsfilm.
[/b]
Jeg tror han refererte til takhoppingen/klatringen, ikke selve slossingen.
Det er ihvertfall slik jeg oppfattet det, korriger meg hvis jeg tar feil.
 
SITAT(sortulv @ 29.11.07, 18.21) 91415
Ja, å måtte klare å trykke angrepsknappen - mens man holder inne en av skulderknappene - i rett øyeblikk for å kontre, i tillegg til å være nødt til å bevege seg rundt og holde styr på alle kanter, er virkelig kun å holde inne en knapp for å starte en animasjonsfilm.
[/b]
Fightesystemet er også håpløst kjedelig. Skulle vært mer om ikke dønn likt Ninja Gaiden.
 
SITAT(sortulv @ 29.11.07, 18.21) 91415
Ja, å måtte klare å trykke angrepsknappen - mens man holder inne en av skulderknappene - i rett øyeblikk for å kontre, i tillegg til å være nødt til å bevege seg rundt og holde styr på alle kanter, er virkelig kun å holde inne en knapp for å starte en animasjonsfilm.
[/b]

Nigga please, du kan faktisk stå helt stille og holde inne defensive-stance knappen, og time når man skal trykke på x, man behøver ikke å bevege seg en meter. Kanskje noen ganger grunnet neger kameravinkel, men det teller ikke akkurat i favør til spillet.