Avataropplasting og galleriet er tilbake.

#81
Opprinnelig skrevet av Agahnim+20.12.2004, 18.28-->
Opprinnelig skrevet av eXploSer@21.12.2004, 05.38
<!--QuoteBegin-Crizpy
@20.12.2004, 15.32
Crixpy> Alle som bryr seg om Revans avatarbytting, skriv 1
Laffen> 1
Pulemann> 1


Det var ingen som sa de ikke brydde seg om det, mao... 100% av de aktive brukerene pr. 15:38 brydde seg.
152025​


Det var bare tre stykker som skrev 1, du kan ikke si at de som ikke skrev noe brydde seg, for det blir feil i forhold til det du sa på kanalen. Skjønner ikke hvordan du klarer å trekke en slik konklusjon. Når du sier noe slikt, betyr det faktisk ikke at de som ikke bryr seg skal skrive "jeg bryr meg ikke". De som var stille og aktiv på det tidspunktet brydde seg ikke. Slutt å vri på ting.
152107​
Det var ikke seriøst ment! Er det virkelig så jævlig vanskelig å forstå?
152142​
[/b]
Det var sikkert ikke hans heller..

Neocon: Min feil? Tror jeg neppe.
 
C

Crizpy

Gjest
#84
Ja, det var vel en rapport mot en eller annen avgjørelse som tok knekken på mandarks jobb, psyke og\eller vilje til å bli på sg\#spillegal.

RIP Vandark.

Jævlig bra gjort, Revan. :grine:
 
#87
Så Mandark er borte fordi Revan gjør det de fleste av dere andre, oppføre seg som en drittunge? (Jada.. *Venter på flames* :p )
Uansett veldig synd fordi Mandark er en av de som faktisk er veldig greie. (Hvertfall mitt inntrykk)

Men.. Jeg tar det med en tønne salt, kan Revan få noen til å gi opp slik? Mulig det er noe annet inne i bildet og..
 
#91
Neida. Han er innom her og da. Tar sikkert bare en pause. Men det er jo bra for meg at posten min gjorde inntrykk på ham, fordi jeg var jævla lei alle kommentarene hans til personer som er nye på forumet.

"Finn deg et annet forum å henge på".

Nei, han kommer tilbake. Og nei igjen, jeg har ikke skyldsfølelse.
 
#96
Opprinnelig skrevet av Crizpy
Eneste forskjelle på oss og på deg, er at vi gjør oss ferdig med det. Du gir deg aldri, og du lager tåpelig diskusjoner\krangler ut av ingenting.
Er det noen som bevarer krangler i disse dager, så er det uten tvil deg. ;)
 
#97
Opprinnelig skrevet av epp@21.12.2004, 23.42
?? Hvem skal stalke meg da? bortsett fra junjun-pe?
152386​
Jeg stalker ikke. Jeg passer på deg. Noen må jo passe på gamlingene her ^_^
Jeg kommer nok med en eller annen kommentar i løpet av ferien, så du ikke føler deg altfor ensom. ;)
 
C

Crizpy

Gjest
#98
Opprinnelig skrevet av Fenrir+22.12.2004, 04.21-->
<!--QuoteBegin-Crizpy
Eneste forskjelle på oss og på deg, er at vi gjør oss ferdig med det. Du gir deg aldri, og du lager tåpelig diskusjoner\krangler ut av ingenting.
Er det noen som bevarer krangler i disse dager, så er det uten tvil deg. ;)
152517​
[/b]
Besvare og lage er to forskjellige ting ;)