C
Her kan vi avtale spilling online, for alle vet det er kjipt å spelle med en gjeng nørds som du ikke kjenner. 
Feks, cs.. "Noen som er med på å spille cs klokka 19.00 søndag 23\5"
cs er bare et eksempel, så komentarer som "OMGOMGHAX CS ER TEH1337n00bshit" trenger vi ikke... (Howie)
Vell, noen som er med på litt felles cs spilling i morra kveld klokka 19.00?
Vi finner en server ett eller anner sted, som er relativ tom, eller hvis en av dere kan hoste hadde det vært flott..
Jeg kan spille 1.5 og 1.6 (t.o.m. 1.3) men så det blir egentlig ikke noe problem med meg, men ettersom det er 1.6 som er hypa, regner jeg med at de fleste spiller det.
Det blir vel ikke noe problem med halo.
Så kort og godt, post her når du vil være med å spille online/ dra igang en online runde el.l.
Edit: det blir cs spilling ca klokka 23 i dag. post hvis du skal være med

Feks, cs.. "Noen som er med på å spille cs klokka 19.00 søndag 23\5"
cs er bare et eksempel, så komentarer som "OMGOMGHAX CS ER TEH1337n00bshit" trenger vi ikke... (Howie)
Vell, noen som er med på litt felles cs spilling i morra kveld klokka 19.00?
Vi finner en server ett eller anner sted, som er relativ tom, eller hvis en av dere kan hoste hadde det vært flott..
Jeg kan spille 1.5 og 1.6 (t.o.m. 1.3) men så det blir egentlig ikke noe problem med meg, men ettersom det er 1.6 som er hypa, regner jeg med at de fleste spiller det.
Det blir vel ikke noe problem med halo.
Så kort og godt, post her når du vil være med å spille online/ dra igang en online runde el.l.
Edit: det blir cs spilling ca klokka 23 i dag. post hvis du skal være med