Avtal spilling online!

C

Crizpy

Gjest
Her kan vi avtale spilling online, for alle vet det er kjipt å spelle med en gjeng nørds som du ikke kjenner. :)
Feks, cs.. "Noen som er med på å spille cs klokka 19.00 søndag 23\5"
cs er bare et eksempel, så komentarer som "OMGOMGHAX CS ER TEH1337n00bshit" trenger vi ikke... (Howie)

Vell, noen som er med på litt felles cs spilling i morra kveld klokka 19.00?
Vi finner en server ett eller anner sted, som er relativ tom, eller hvis en av dere kan hoste hadde det vært flott..
Jeg kan spille 1.5 og 1.6 (t.o.m. 1.3) men så det blir egentlig ikke noe problem med meg, men ettersom det er 1.6 som er hypa, regner jeg med at de fleste spiller det.

Det blir vel ikke noe problem med halo.

Så kort og godt, post her når du vil være med å spille online/ dra igang en online runde el.l.

Edit: det blir cs spilling ca klokka 23 i dag. post hvis du skal være med

Jeg er med @ cs_estate. :D
Jeg er med uanz.

Blir det 1.5 eller 1.6 eller Condition Zero for den saken skyld?

Jeg er inn for alt.

C

Crizpy

Gjest
Hvis det er noe vi driter i, så er det som dere er dårlige eller ei, vi spiller for morroskyld

Z

Zico

Gjest
Jau sånt spør vi på et CS emne :D

EDIT: sitert til Shigisfreak. Var litt sent ute med posten :p

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
kan vi ikke dra i gang en kamp om en times tid a? jeg fikk sånn skikkelig lyst til å spille cs nå.

(jeg liker forøvrig 1.5 best)

C

Crizpy

Gjest
jo, som sagt, det er spilling klokka 23, sheffield. be there :)

Edit: vi kan bruke #sg-klan som møteplas.
Der avataler vi ip o.l.
Det er på efnet. hvis dere ikke har irc, så kan jeg sende en pm eller poste ip her eller hva faen

Edit igjen: det blir nok 1.6 pga det er det som de felste har, men jeg skjønner deg jævlig godt, sheffield

C

Crizpy

Gjest
Det gjør den! :)
Hvis du ikke har gjort noe bøll :p

Uansett, nå er det det steam account driten, så hvis du har glemt passordet, kan du skrive inn navnet på ditt favoritt kjeledyr.. hahaha :ler:

Sheffield

ummm, jeg driver å oppdaterer cs nå. Alle oppdateringene fra i år faktisk... vil jeg rekke å bli ferdig med å oppdatere innen klokka 11? :usikker:

Sheffield

adsl 384/128.

Vel, nå har den stått på i 10 min, og jeg har enda ikke fått en strek på den oppdaterings-søyla.

C

Crizpy

Gjest
Ferdig på et blunk.

hmm? rare greier...pleier aldri å ta lang tid...men kanskje den tingen er mongo..brått er det ferdig

C

Crizpy

Gjest
Jepp, men det er vel en autobalance ting på serveren. så kan vi avtale det etterpå på #sg-klan. Så vi ordner det :p