I løpet av året så håper jeg å se at Baten kaitos har kommet til USA. Det spillet ser så sinnsvakt bra ut. Spillet har en veldig spesiell stil, grafikken er svært artistisk og fargerik. Karakterene ser unike og interessante ut, jeg mistenkte også at det ligger en fantastisk historie bak det hele (Med tanke på at det er et "All star" team som står bak dette).Jeg har sett en del trailere og bilder ifra spillet, utifra trailerene så virker det som spillet er fulgt opp med et særdeles godt soundtrack.
Spillets battlesystem er et card system som virker litt artig, det virker som om man lager et deck med kort som man kan bruke i kamp. Med dette decket kan man danne forskjellige komboer i kamp. Det jeg liker med det er at da kan man customize karakterenes skills ganske så mye hvis det fungerer slik jeg tror det gjør.
Bør også nevne at spillet allerede er ute i Japan. Noen som aner hvordan kritikker det har fått der ?
Ønsker du å se bilder av karakterene og spillet kan du gå inn her: Baten kaitos. Siden er på japansk, men det er mye eyecandy der
Hva mener du om spillet ? Hvilke forhåpninger har du ?
Spillets battlesystem er et card system som virker litt artig, det virker som om man lager et deck med kort som man kan bruke i kamp. Med dette decket kan man danne forskjellige komboer i kamp. Det jeg liker med det er at da kan man customize karakterenes skills ganske så mye hvis det fungerer slik jeg tror det gjør.
Bør også nevne at spillet allerede er ute i Japan. Noen som aner hvordan kritikker det har fått der ?
Ønsker du å se bilder av karakterene og spillet kan du gå inn her: Baten kaitos. Siden er på japansk, men det er mye eyecandy der

Hva mener du om spillet ? Hvilke forhåpninger har du ?