Baten Kaitos

#21
Spillet er meget bra, ikke helt FF standard, men det funker.
Eier du en gamecube og sulter etter RPG så er det bare å slå til.

Noen pros og cons

Pros:

Nydelig grafikk
Minner om chrono cross
En del morsomme overaskelser underveis
Godt battle system
Feiende flott musikk
Kjedelig story i begynnelsen, men tar seg kraftig opp på andre disc

cons:

VERSTE VOICE ACTING EVER!!!!! fytti grisen så forferdelig den er, høres også ut som folka snakker i en boks.

Treig start
battle system kan bli kjedelig (som sagt bra, men litt treigt)
Urettferdig vanskelighets balanse (drit lett første disk, VANSKELIG andre disc)

And did i mention TERRIBLE VOICE ACTING!!!!?????!?!?!?!??!?! huffameg
 
#22
Opprinnelig skrevet av Disturbed@17.12.2004, 11.16
Spillet er meget bra, ikke helt FF standard, men det funker.
Eier du en gamecube og sulter etter RPG så er det bare å slå til.

Noen pros og cons

Pros:

Nydelig grafikk
Minner om chrono cross
En del morsomme overaskelser underveis
Godt battle system
Feiende flott musikk
Kjedelig story i begynnelsen, men tar seg kraftig opp på andre disc

cons:

VERSTE VOICE ACTING EVER!!!!! fytti grisen så forferdelig den er, høres også ut som folka snakker i en boks.

Treig start
battle system kan bli kjedelig (som sagt bra, men litt treigt)
Urettferdig vanskelighets balanse (drit lett første disk, VANSKELIG andre disc)

And did i mention TERRIBLE VOICE ACTING!!!!?????!?!?!?!??!?! huffameg
150279​
Og du selger det nå, eller? :D
 
#23
Opprinnelig skrevet av delta zai@17.12.2004, 09.48
Tvilte sterkt på dette spillet pga. battlesystemet men nå som jeg så en video har jeg sterk tro må skaffes.
Det og tales of symphonia og metroid prime 2!
Er det noen som vet hvor jeg kan få en gamecube billig ?
150243​
Jeg har sett GameCUbe bundlet med Mario Kart Double Dash til 999,- på flere butikker.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Shigsy+17.12.2004, 11.19-->
<!--QuoteBegin-delta zai
@17.12.2004, 09.48
Tvilte sterkt på dette spillet pga. battlesystemet men nå som jeg så en video har jeg sterk tro må skaffes.
Det og tales of symphonia og metroid prime 2!
Er det noen som vet hvor jeg kan få en gamecube billig ?
150243​
Jeg har sett GameCUbe bundlet med Mario Kart Double Dash til 999,- på flere butikker.
150282​
[/b]
Blant annet på expert. GC'en du får da er platinum, som er ultrasexy. Jeg vurderte faktisk å selge min lilla får og kjøpe den :D
 
#25
Chaz: nope selger ingen RPG spill, vet aldri om de blir ettertraktet og pluttselig fyker opp i verdi + at jeg samler. Har en meget stor RPG samling nå som jeg er veldig stolt av :kul:


Jo, så har jeg heller ikke runda det enda da
 
#26
Opprinnelig skrevet av Disturbed@17.12.2004, 11.39
Chaz: nope selger ingen RPG spill, vet aldri om de blir ettertraktet og pluttselig fyker opp i verdi + at jeg samler. Har en meget stor RPG samling nå som jeg er veldig stolt av  :kul:


Jo, så har jeg heller ikke runda det enda da
150295​
Ghaz, heter jeg :)
Sure, det var en litt særiøs spøk, bare :tommelopp:
 
#28
Opprinnelig skrevet av Disturbed@17.12.2004, 11.16
cons:

VERSTE VOICE ACTING EVER!!!!! fytti grisen så forferdelig den er, høres også ut som folka snakker i en boks.

And did i mention TERRIBLE VOICE ACTING!!!!?????!?!?!?!??!?! huffameg
150279​
Du vet at man kan skru av voice acting? Selv bryr jeg meg ikke stort. Ikke spesielt god voice acting, nei, men til tider er den helt OK.

---

Har ikke fått spilt det spesielt mye pga. spill som Metal Gear Solid 3: Snake Eater og Metroid Prime 2: Echoes, men skal nok fortsette etter hvert. Glemmer man voice acting'a, så virker det som et meget godt RPG.
 
#29
klart jeg vet at man kan skru den av, men jeg skal ikke være nødt til det. Voice actinga er ikke der til for ingenting, og det skal ikke mye til for å få den bedre til enn i dette spillet. er sikker på at til og med jeg kunne gjort det bedre.

Uansett, et spill som har voice acting burde ikke være så dårlig at man må skru den av mener nå jeg.

Men som du sa, under stemmene skjuler det seg et solid eventyr
 
#30
Det klikker for meg hvis spillet ikke kommer til europa..
 
#31
Har du hørt om freeloader? weeeeee problem solved!!!!

Greit nok den koster en liten penge, men tenk på hvor mange spill du får spillt som ikke kommer/kommer senere.
 
#32
Disturbed= bra smak! Og flink til og kritisere(på den possetive måten)


Men løser freeloader alle ntsc problemer hørt at den bare funker på enkelte ntsc spill
 
#33
Opprinnelig skrevet av delta zai@17.12.2004, 23.46
Disturbed= bra smak! Og flink til og kritisere(på den possetive måten)


Men løser freeloader alle ntsc problemer hørt at den bare funker på enkelte ntsc spill
150418​
Nja, det er noen japse spill den ikke funker på, men jeg tror den funker på samtlige amerikanske. Correct me if I'm wrong.
 
#35
Ninty.no

Baten Kaitos har fått europeisk lanseringsdato. 1. April. Selv har jeg ennå ikke fåt tak i det, venter til det dukker opp enten her eller på qxl til lav pris..
Ville bare spre ordet før dere alle sitter opptatt med en DS :D
 
#36
Dette spillet tror jeg blir fett. Orket aldri å bestille NTSC versjonen, så nå skal jeg plukke opp spillet i Pal versjon så fort det kommer i butikken. Har en kompis som er stor RPG fan, og han sier at Baten Kaitos er et av de beste RPG han har prøvd.
 
#37
Leste på en anmeldese at man ikke ble så sjent med hoved-folkene.
Hvis en ut av dem dør så blir det ikke liksom så trist, det er det jeg mener. Noen som kan bekrefte om dette er sant?
 
#38
Opprinnelig skrevet av supermario@08.04.2005, 16.20
Leste på en anmeldese at man ikke ble så sjent med hoved-folkene.
Hvis en ut av dem dør så blir det ikke liksom så trist, det er det jeg mener. Noen som kan bekrefte om dette er sant?
204130​
Yes, har fått spillet!
Dette stemmer ikke, utifra det jeg har spilt. Men takket være deg sitter jeg nå å venter på at noen dør..

Vel, vel, til spillet.
Spillet er faktisk ett av de bedre rollespillene jeg har spilt, og gruser FFX ganske så grundig.
 
#39
Er Baten kaitos verdt pengene ??
Jeg har vurdert lenge å skafe det men lurer egentlig på hvordan det er.
Kunne noen gjerne fortell hvordan det er ??
Lurer på hva handlingen er ? hva det går ut på ? hvordan slåss man ??
Er graffiken god ?
Lurer på om noen kan skrive en liten anmeldelse ?? det hadde vært bra :D
 
#40
se deg litt om her på gamecube forumet, skal være et annet baten kaitos emne der. Har lagt inn en del pros og cons om spillet der jeg.