Batman Begins

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det er bare den nye gressklipperen til Wayne. Ikke noe å bekymre seg over. :p

Jeg har prøvdto batman spill på xbox. Det ene var bra, det andre var ræva.

Det er ganske kult å være superhelt, men som manger her påpeker så er det stor sjangse for at man kan bli skuffet over disse lisenspillene grunnet lite variasjon og spillbarhet. :(

Men som jeg jeg sa i forige innlegg. Hvis utviklerne ser på feil som ble begått i tidligere batman spill, så kan dette bli bra :)

Jeg har begynt å bli litt mer positiv til dette spillet nå. Det var en liten lettelse å se at Eurocom utvikler spillet. Eurocom har ikke akkurat pleid å levere shit. Både The World is not Enough (N64) og Nightfire var gode spill. Dessuten ser grafikken veldig god ut.

Må nesten bumpe dette emnet litt. :p IGN har fått fingrene i den offisielle GameCube boxarten.

Jeg synes dette spillet virker ganske interessant, men jeg er langt ifra sikker på om jeg gidder å kjøpe det. Får se når det dukker opp noen reviews. Det kommer også litt an på om jeg liker filmen. Hvis filmen er crappy, er det mindre sjanse for at dette havner i min samling. Batman er uten tvil den kuleste superhelten som eksisterer, men han har blitt litt voldtatt i de senere år. :(

Btw, sorry for dobbelposting.

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Yetipants+25.01.2005, 21.02-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@25.01.2005, 22.56
Når det gjelder Batman til NES, er det vel heller spillet som denger deg.
168837​
Øvelse gjør mester. Jeg er ikke så halvgæærn selv, men en kompis klarer det på ett liv.
168845​
[/b]
Jeg runda det uten å miste et eneste liv ... brukte LAAAAAAANG tid på Jokeren, dog. Jeg var så "redd" at jeg ikke tok sjansen på utfall. Jeg bare inchet away på ham uten å ta sjanser. Tror jeg satt med ham i en halvtime eller noe slikt.

Typisk klassiker. Tidløs musikk, og utrolig grafikk til å være NES.

Ah, og forresten: jeg synes Frank Millers Batman canon skal være standarden. Uenig, Lodin? Jeg har lest en del serialised Batman, men det var så inkonsekvent at det var umulig å se noe særlig sammenheng i det hele tatt ... Millers univers er iallfall safe, i og med at det foregår 30 år etter alle andre. :)

Og, for å virkelig gjøre denne posten fragmentert og verdiløs: er det flere enn meg som synes grafikken her er lovlig lik den i det originale Max Payne? Det er nesten påfallende hvordan teksturene ser ut til å være gjenbruk.

Lodin

Der Waaaah
All den tid Morrison har skrevet en del Batman kan jeg ikke si meg enig. Ingen versjon av Bats er bedre enn i Arkham Asylum. Kos å se hvor psykisk ødelagt Bruce egentlig er.

tror ikke jeg kommer til og kjøpe spillet med det første . kanskje når jeg blir desperatt etter et spill og føler for et impulsivt kjøp :p

SHDR

Gullmedlem
Lodin: Morrisons Batman er definitivt bra, ja, og Dave McKean burde egentlig tvinges til å tegne mer Batman, men jeg synes faktisk Millers Batman er mer interessant, med all sin fascistiske egomani og hele den totalitære stemningen ... mediekritikken er også fantastisk. Dessuten har jeg MYE til overs for den røffe pennestreken til Miller. Kompositorisk geni.

Kanskje jeg skal begynne å lese tegneserien istede for å se filmen eller kjøpe spillet?