Battlefield 2

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@31.08.2005, 23.45
Hehe, vel man må altid ha en historie bak det hele :p Kan faktisk bli litt artig med Tyskerene som frelserene i ett spill, siden de som regel altid er fienden i krigs spill.
257144​

für fatherland und freiheit :p , tysk slagord fra første verdenskrig :svette:

Opprinnelig skrevet av DayWalker+01.09.2005, 17.30-->
<!--QuoteBegin-Don_Corleone
@31.08.2005, 00.57
Hmm, POE var da aldri noen WWII mod var den vel? Bare ser det krigs merket på den tanksen der.. Husker jeg selv prøvde ut den moden til BFV ;)

skulle bare si at det merket der er det gamle tyske keiserrikets tegn, som ble bl.a annet brukt i WW1, og på tyskernes tankser i WW2 :tommelopp:
257298​
[/b]
I andre verdenskrig var det symbolet ikke brukt så hyppig. Dette symbolet derimot, var over alt.

Det ligner litt, da.

sikker tatt opp før, men når og hvordan blir den nye Spc.Ops til BF2?
Hvordan fungerer det i multiplayer? eller er det bare single greier? :blunk:

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@04.09.2005, 23.33
Vel du kan begyne med og laste ned denne filmen  http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...ion=file&id=202 Battlefield 2 Spc Ops pakken ;)

Og jeg tror det vil funke fett med det nye opplegget. Siden dem da fokuserer mere på reine infantery kamper :)

Zythius: Stemmer nok det ja, er det merket som ble brukt mest på panzere under WWII, men er enig. Det ligner en del på det andre merket også.

Og foresten det er en fin tiger du har bildet av der :)
258367​

øøøøh. link ikke funke? men er det samme filmen som var litt lenger opp på sia?
den så jeg nå, og den så FEEEEEEEEEEEEET ut! :kul:
gleder meg....

hørt noe om det kommer noe nytt desert combat?

ja, det fikk jeg med meg, og at de kjøpte det opp og la det i grus og skyllevann etter bare noen få dager..... Men allikevel, kanskje det er mye likt, men nå som de har muligheten med enda større maps, fler kjøre ting, og masse andre gode greier å dumpe ut på åpne plasser i en "DC"-lignenede mod hadde jo unektelig vært 'steke'-fett da! :blunk:

Btw, hva skjer med CTF, og ren DM mods? kommer det tror du? <_<

Hvor finner man de beste update sidene på nettet for å kunne holde seg oppdatert på denne fronten?

Og sist men ikke minst.... Jeg blir Admin på en BF2 server nå om få dager!

Will keep U posted!
:kul:

Joa, den blir ranka! Sørget for det.... Sjefen hadde bestilt feil da :tommelned: , så vi måtte vente enda 12 dager.... men det er vel bare 4-5 dager til den er oppe.... :D

Men jeg skal nok kome innom her å "reklamere" litt når den er up'N'runnin'! :tommelopp:

Det er en 16 slots server btw....

Så det er bare å holde øynene oppe her i gården, så kommer det nok litt info innen 1 uke! :kul:

Nettop! det er jo oxo litt morro... vi kan jo da legge "lås" på serveren for at bare klan folk kommer inn, for å ta en match!

:kul:

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@04.09.2005, 22.33
Vel du kan begyne med og laste ned denne filmen  http://www.battlefield.no/filer/pafiledb.p...ion=file&id=202 Battlefield 2 Spc Ops pakken ;)

Og jeg tror det vil funke fett med det nye opplegget. Siden dem da fokuserer mere på reine infantery kamper :)

Zythius: Stemmer nok det ja, er det merket som ble brukt mest på panzere under WWII, men er enig. Det ligner en del på det andre merket også.

Og foresten det er en fin tiger du har bildet av der :)
258367​

what no love for the Maus :svette:

4 stykker ble produsert og 1 står i dag i Moskva

EDIT:bf2 emnet nå SG's panzer emnet :svette:

Okei, noen fler bilder av Maus Coming up... som vår gode venn ak74u sier, så ble den bare produsert i 4 eksemplarer, og bare 1 er bevart

Tanksen veide forresten 188 Tonn.. :confused:

japp der har du en tanks for konger.. synes kanskje ikke navnet var så veldig passende :p

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@06.09.2005, 00.00
Ehh, nå ska jo ikke rankede servere være til privat bruk da men. Mener EA har en policy mot noe sånt eller no greier. Siden hvis dem ska være ranked, så ska alle ha tilgang til den osv..

But i dunno :p
258605​
Don, det er rett det med at det ikke er lov med privat-ranka servere :blunk: , men hvis vi noen gang skulle arangere en klan match, så blir den låst, og da blir oxo "rank" featuren skrudd av... og da fungerer det jo som EA vil! :tommelopp:

håkai, ikke for å være gledesdreper, men bør vi ikke nå rette lyset mot Battlefield 2 istedet for antikkens tankser? :ler:

til BF42 versjonen av FH, hva slags kabliner er kanonen og er det AT eller HE

Det er nok ikke en Panzer II du har der Don_Corleone. Den her derimot, det er en Panzer II. Ikke så ulik 1-ern.

Dere burde ta en grundig sjekk i "Fra oss" forumet, for å legge ut bilder på denne måten er ikke lov på spillegals forum!

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@08.09.2005, 21.04
Hmm, den bilen der ja.. Husker den fra BF42 tider. Har faktisk brukt den noen ganger selv. Og jeg mener det er HE og ikke AT kaliber den derre har. Er egentlig som en vanlig kanon, bare at den er plassert i ett kjøretøy. Men jeg syns denne bilen eller versjonen er støre en den som finnes i gammle BF42, mener den var mindre. Men godt mulig det er to forskjellige her..
259565​

takker bukker hopper og hinker, men hva er det røret på toppen av kanonløpet godt for

Faen dere kan mye om pang pang azz.