Battlefield 2

Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@14.06.2005, 14.56
Hehe, spillet er fett ja ;) Men dere som spiller det, hva er nicket deres in game?
232954​
znaak heter jeg. :tommelopp:
Er det ingen friends list i spillet eller noe? Har ikke sett noe til det til nå...
 
Det er visst noe galt med teksturene, det blir rare, jeg har et x800xl, noen som har samme problemet?
Internet listen lagger og programmet vil helst ikke bli avsluttet, ellers en topp demo, jeg elsker helikopter men jeg klarer aldri å treffe noe med fly.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.06.2005, 08.31
Oppgrader driverne til grafikkortet. Hvis det ikke funker må du kjøpe et bedre ett.
232534​
Hvor gjør jeg det? Hvor finner jeg ut hvilket grafikkkort jeg har? For hvis jeg visste det, så kunne jeg postet og sett om dere synes det er rævva, eller om det bare trenger opgradering.
 
Høyreklikk på skrivebordsbakgrunnen din -> Egenskaper -> Instillinger. Da skal navnet på grafikkortet stå der et sted.

Her har du et bilde.


Drivere kan du google etter. Jeg skriver «nvidia drivers», og finner det med én gang. Hvis du har et ATI-kort skriver du selvsagt «ati drivers» ...
 
Du vet jeg må ha det med te-skje, ja.. ^_^

Jeg har RADEON 9200 SERIES. Skal prøve å finne oppgradering.. Hvis det ikke er noe annet som feiler demoen og PCen min, som du finner ut nå som du vet hvilket kort jeg har.
 
Jeg tror ikke grafikkortet ditt støtter Pixel shader 1.4, som er et av minstekravene. Dermed må du kjøpe nytt for å kunne kjøre det. Tror jeg.

Du kan jo prøve å oppgradere driverne, da. Her.
 
FAEN I FITTEHELVETE! Nå har jeg lastet ned noe software piss, men BF2 virker fremdeles ikke. Jeg har faen ikke råd til å oppgradere noen ting, og vet ikke hva jeg må gjøre for å klare å spille den jævla drittdemoen.

Fittefaen.

- Video Cards
B
attlefield 2 only supports the following video cards:
Radeon X700 (PCIe)
Radeon X600 (PCIe)
GeForce 6600 (PCIe)
GeForce PCX 5900 (PCIe)
GeForce 5800 Series (AGP)
ATI Radeon X800 XT Platinum Edition
ATI Radeon X800 PRO
ATI Radeon 9800 Series
ATI Radeon 9600 Series
ATI Radeon 9550 (RV350LX)
ATI Radeon 9500 / 9700 Series
ATI Radeon 8500 Series
ATI Radeon X300 Series
NVidia GeForce 6800 Ultra
NVidia GeForce 6800 GT
NVidia GeForce 6800
NVidia GeForce FX 5950 Series
NVidia GeForce FX 5900 Series
NVidia GeForce FX 5700 Series
Ser dere Radeon 9200 Series? Nei, ikke jeg heller. Da må jeg vel kjøpe nytt, da.
 
Revan; Radeon 9200 holder knapt til elma. Hvordan du kan reagere så sterkt på at du ikke kan spille nye spill som kommer ut nå er bare teit.
 
Dette er totalt latterlig. Geforce 4 kort kan man ikke bruke i det hele tatt og Geforce 6600 AGP støttes ikke offesielt.

Punkbuster vil finne de som kjører på en annen (tidligere) shader enn versjon 1.4, og man vil bli bannet. Dette er for å forhindre at man bruker shaderversjonen som wallhack.

http://www.tweakguides.com/BF2_1.html

"While there are ways in which you can force the game to use lower level shaders, these methods will be detected as cheats by PunkBuster (See PunkBuster below) and you will be kicked or banned permanently."

Veldig bra :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Hvordan er helikopterstyringen? Hvis den er som i de foregående BF-spillene(Vietnam, Desert Combat, PoE... Du skjønner tegninga) har dere en habil pilot tilstede her. Problemet mitt er bare det at jeg bare har 512MB Ram. :(
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@15.06.2005, 15.17
Hvordan er helikopterstyringen? Hvis den er som i de foregående BF-spillene(Vietnam, Desert Combat, PoE... Du skjønner tegninga) har dere en habil pilot tilstede her. Problemet mitt er bare det at jeg bare har 512MB Ram. :(
233331​
Jeg synes helikopterstyringa er helt grei. Den er helt lik som i de andre BF spillene (?).
Jeg har også kun 512MB RAM, men det går helt greit hos meg hvis jeg har på 1024*768 @60Hz, og alt på medium. Så frykt ikke. :tommelopp:
Bare alt det andre du har holder mål.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Det burde det. Har en 2,6GHz CPU(P4) og Radeon 9800Pro 128MB, så RAMen er nok flaskehalsen.
 
Opprinnelig skrevet av Vanguard@15.06.2005, 16.17
Hvordan er helikopterstyringen? Hvis den er som i de foregående BF-spillene(Vietnam, Desert Combat, PoE... Du skjønner tegninga) har dere en habil pilot tilstede her. Problemet mitt er bare det at jeg bare har 512MB Ram. :(
233331​
Hvis du ikke føler det er forskjell på helicopter styringa i DC og BF:V da lurer jeg virkelig på hvor my helicopter du egentlig har flydd i de to spillene.. lover deg det er et hav av forskjell.. var ganske god på BF:V men har aldri fått til DC styringa helt.. noen jeg kjenner føler helt omvendt.. de får aldri til BF:V styringa men elsker DC styringa.. hva som er lettest vet jeg ikke. vanesak tipper jeg... MEN DET ER FORSKJELL bare så det er sagt

Takk for de/dere som opplyste meg om hvordan jeg satt opløsninga til 1280*1024 Nå ser det my bedre ut :)

Takk til Don C for at du la ut server lista til BF.no har bare funnet en av deres servere ved å søke/browse etter dem. Nå slipper jeg å spille på alle mulige andre møkka servere. :) alt for mange av de.
 
Hvor mye er misteprisen, og hvilket av Radeon-kortene er det jeg bør velge (som ikke koster flesk, lizm)? Vil så gjerne få spillt BF2.