Battlefield 2

IGN Anmeldelse

Opprinnelig skrevet av IGN
8.5 Presentation
The menu system isn't the best I've ever seen, but it's backed up by an amazing amount of stat tracking.

8.5 Graphics
When all the details are turned up, Battlefield 2 look great but unless you have a state of the art machine, that probably won't be the case.

9.0 Sound
I've been very pleased with the overall sound in Battlefield 2. I wish that the old theme song was still in there as an option, but voices, weapons fire, vehicles, and explosions are all excellent.

8.5 Gameplay
Teamwork features, commander mode, and exquisitely balanced kits make BF2 a great game. There are some issues that need to be resolved and maps could be more diverse.

9.5 Lasting Appeal
Oh boy... loved ones of the editors here at IGN are going to have to say goodbye to quality time. All of that is going to be given to this game.

8.9 OVERALL
(out of 10 / not an average)
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@22.06.2005, 14.55
Jau da er endelig Battlefield 2 i hus :D Sitter og inntallerer det nå as we speak :D Ska bli digg dette her hehe :D Ser dere alle in game....
235392​

hvor kjøpte du det eller skal jeg si hvor lastet du ned fra
 
Fikk BF2 i posten idag :trollmann: Så nå er allt sosialliv kuttet ned sånn 100% :p

*instalere nå*
 
Samme her jeg har spillet inne og er klar for dyst.


Poste nick her så kansje dere kjenner meg igjen på en server

Nick: Anderskriger

Server\tilholdsted Broadpark.no battlefield.no
 
Det er enda bedre :tommelopp:

Edit: Er det noen som klarer å lage online account? jeg får bare opp at det er en acc på min email :ehm...: Problemet er at når jeg søker etter den eksisterer den ikke :confused:
 
Da har jeg også hatt spillet en dag... Utrolig fett. Har ikke dannet meg noen server vaner enda. Nikket mitt er: Conan6

Bare en ting - :usikker:
Spilte endel timer i går.. klokka var blitt ganske sent.. så jeg tenkte jeg skulle gi meg.. da skulle jeg endelig få se statsene mine :D .. om jeg hadde begynt å krabbe oppover til neste grad, hvor dan treff prosent jeg hadde.. hvilket kit jeg hadde brukt mest.. Men neida det var ikke noen recordings der i det heletatt. :tommelned: ....

hva er dette for noe.. det er jo halve moroa å se på stats etterpå..
(ja jeg spilte på en ranka server :doh: ,selvsagt)

noen som vet hvorfor.. har andre også dette problemet??
 
Jeg har prøvd Bf2 demoen og jeg ble hekta!!! Sinnsykt rå grafikk!!!
MÅ kjøpe meg dette spilllet!!
 
Opprinnelig skrevet av Ace@24.06.2005, 13.48
Du blir bare recordet når du spiller på en server som kan recorde deg... men hvilke det er forblir nok et mysterium.

Jeg spiller under nicket Ravnen.
235912​

Du må spille på ranked servers.. og som en annen her sa er det bare å filtere de ut.

:doh:
:doh:

(ja jeg spilte på en ranka server  ,selvsagt)
og som jeg sa jeg har spilt på ranked server. det burde etter alle instrukser blitt recorda stats på meg.... MEN det gjorde det alikevel ikke.. :doh: :doh:

HVORFOR :mad:
 
Har hørt rykter om at du kan få problemer med instaleringen hvis du har diverse mounting tools instalert på maskinen?
 
Noen som har peil på en norsk server eller? :blunk: Eneste brukbare serverene er jo et helvete av ping :svette:
 
Hvorfor i all verden blir ikke statsene og ''progress towards next rank'' lagret i BFHQ? spiller på ranked servers >_<
 
Opprinnelig skrevet av SleepRunner-@24.06.2005, 19.51
Hvorfor i all verden blir ikke statsene og ''progress towards next rank'' lagret i BFHQ? spiller på ranked servers  >_<
235993​

har funnet ut at det tar litt TID.. :( før stats'en blir registrert.. sånn ca en dag eller noe sånt.. så opdatteres dem med alt du gjorde siste dagen.

Hehe.. var litt utolmodig jeg og.. men ser at det virker nå..

kunne vært instant updates da synes jeg :tommelned: