Battlefield 2

Er det noe enkel måte finne de Battlefield.no serverene.. jævla dritt BF har så utrolig ubrukelig interface og alt untatt når man spiller er frustrerende kjipt og tregt.. så hvordan finner jeg serverne?

Thanks
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@25.06.2005, 01.28
Hmm, spilte litt i stad på Bf.no sin  server nr #3 og det lagget en god del, men vet ikke om det lagget like mye hos alle andre også da.

Tror foresten jeg så deg ingame i stad Sulky hvis det er ingame nicket ditt. Mitt nick er supreme-Solid-Snake :)
236064​
Stemmer det. Det var jeg som klagde så veldig over lagg. ^_^. Gikk ut med en gang fordi det var umulig for meg å spille.
 
Fikk spilt litt i går Gulf og Oman med 64 spillere å squads er konge, men er det flere en meg som synes Kina er litt sånn "rush'a" lag. De passer på en måte ikke inn
 
sup marine buddy semper fi do or die, spiller som meddic
 
Liker Kina bedre enn MEC.. bedre maskingæver når du er support. Synd at AKen ikke akkurat er så presis. Underlegen i forhold til M16A2. Uansett virker hele spillet litt "rusha". Henger seg ofte og er generelt ustabilt.

Spiller som medic eller support, kaller meg Da1shan og spiller mest på Battlefield2.no serverne.
 
battlefield.no og bredbands bolaget, Brage_Fla og medic
 
Hos meg lagger det grusomt på alle servere bortsett fra Rattus. Dette er en utrolig bra server med mange nordmenn. Jeg spiller i hvertfall der nå. Hvis noen av dere føler at dere trenger å bli eid....ta en tur innom Rattus i løpet av kvelden :tommelopp:
 
Broadpark serveren er vel den beste 64 spiller serveren jeg har spilt på hittill. den har som oftest best ping av alle de ranka. og pingen ligger på 60 på serveren jeg får som oftest 40-30 ping. broadpark er da nextgentel sin server og dvs norsk og god ping for de fleste.
 
broapark som i NGT broadpark, den må sjekkes ut har selv 1Mbit NGT linje så det burde så det suser på den serveren :tommelopp:



EDIT: herlig med 30 i ping på en 64 spillers server :svette:
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Opprinnelig skrevet av Zythius@30.06.2005, 19.23
Geforce 6600 GT AGP-brukere: Hvilken driver-versjon har dere?
237616​
ForceWare 77.30
nv4_disp 6.14.10.7730

Kjører glatt...