Battlefield 2

Gunnery Sargent Hartman anyone 1,2,3,4 I love the marine corp


Jeg har fått medic badge og tankbadge men har kun foreløpig 94 poneng, har spilt masse på ranked servere med det virker som det tar 2 uker før det oppdateres
 
:D JEG har 1300 poeng :D unlocka ag3 og har basic medic sniper assault og spec ops+ pluss drivers badge.

Så ja jeg tror deres er bugga jeg har bare spilt i 2 dager å nei ikke to dager i strekk ca 8 timer.
 
1,7 Ghz prosesor, Radeon 8500 eller nyere med 128 MB videominne og 512 MB ram (1024 anbefalt)


Jeg har 2 Ghz prosesor, radeon 9600XT og 1024 MB ram og kjører dette spillet glatt. Det er mye bedre programert en 42 og vietnam som maskinen min sliter med å kjøre
 
Digger all statsen man kan se på, jeg fikk akkurat airborne badge (you want my badge number here is my badge number) foresten skjekk ut denne kommede modden http://www.bfapocalypse.com/
 
Hmmm...bør kanskje tenke på å spille på ranked servere snart. Er alltid blant de 5 beste på 64 spiller serverene og jeg er fristet på å hove inn medaljer og nye våpen. :kul:
 
Opprinnelig skrevet av ak74u@01.07.2005, 21.27
1,7 Ghz prosesor, Radeon 8500 eller nyere med 128 MB videominne og 512 MB ram (1024 anbefalt)


Jeg har 2 Ghz prosesor, radeon 9600XT og 1024 MB ram og kjører dette spillet glatt. Det er mye bedre programert en 42 og vietnam som maskinen min sliter med å kjøre
238010​
Faktisk vil jeg kalle BF2 søppel i den sammenhengen. Det er så mye tull for å få spillet i gang. (Online opplevelsen er treg med 1mbit, spesielle drivere må brukes, refreshrate-programmer kan ikke brukes, VELDIG få skjermkort støttes og CD/DVD emulasjon må stoppes for å starte)

Hvorfor kunne de ikke ordnet det slik at Geforce 4 støttes? Og hvorfan våger de å ekskludere et så nytt og aktuelt kort som Geforce 6600 GT?!
 
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@03.07.2005, 02.47
Geforce 6600 GT kortet funker helt utmerket med spillet, har og bruker det selv ;)

Grunnen til at Geforce 4 ikke støttes, var at det kortet ikke støttet en versjon av Pixel Shade eller noe i den duren, som spiller bruker en nyere versjon av osv..
238538​
>_<

Det var det jeg som skrev her på forumet, så jeg vet det. Takk. :)
Geforce 4 støtter ikke pixel shader 1.4 og dette fører til grafikkproblemer som ligner på wallhack.

BF2 er kompatibelt Radeon 8500 som er mye dårligere enn Geforce 4 Ti. Og så kommer de med at Geforce 6600 GT AGP ikke støttes. Det er jo hysterisk å tenke den tanken, 6600 GT har jo vært og er vel fortsatt et av de bedre grafikkkjøpene i historien.

Bare tullete. Dessuten så mener jeg å huske at det var en kommentar fra utviklerene som så slik ut: "For å kunne utvikle spillgrafikken og gi spillere bedre grafikkopplevelser må vi slutte med å støtte gamle skjermkort". Jaha? Hva med HL2 som er MYE bedre teknisk sett, det kjøres fint med gamle skjermkort i DX8.
 
Jeg anbefaller alle å ta seg en tur innom BF.no's infantery/city map server. Spilte der i to og en halvtime i dag og fikk 4 badges og gikk opp til private firstclass
 
hei! har et lite spørsmål. hvis du ser på den ranking lista litt over i topicen, så ser du på de topp 3 , hvordan har de klart å få over 2000 poeng som beste runde? også har jeg 1085 poeng, men ennå ikke ranket opp til lance officer (eller hva det nå heter). den hvite baren er jo fylt helt opp :s
 
tipper at neste gang du spiller stiger du i gradene med en gang du dreper noen ;)
 
Laster ned nåh! ^_^
hva retter/forandrer den på?
 
Har installert patchen, men den fikset ingenting..

etter 1-2 uker siden utgivelsen, så kommer de med en patch på 13,9 mb..nei jeg er bare skuffet, meget skuffet...får la bf2 råtne i noen måneder, for så se om det er spillbart da....."gone gold" my ass