Battlefield 3 gameplay montage

#1
Satt her om dagen og så på noen videoer av gameplay fra battlefield 3 og ble inspirert til å lage noen selv, bare med litt mer intense videoer. Har aldri i mitt liv vært borti et videoredigeringsprogram før, så dette er helt nytt for meg. Sitti noen timer nå siste to dagene og smekka sammen to videoer. var veldig fornøyd med den første, helt til jeg lagde nummer to. syns den ble mye bedre :)

Her er link til begge to. Setter pris på kommentar og like / dislike på video. All tilbakemelding er god tilbakemelding når man er ny :)


#1:



#2:


- Carty
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Et par stalltips, siden jeg bare så starten og ikke kan se særlig mer grunnet jobb:

- 43 sekunder med selv-promotorende overpompøs intro er ikke veien å gå, selv om den var såpass over the top at det nesten ble litt morsomt. Spesielt når du er ny er det bedre å kjøre en mer nyansert og ydmyk variant.
- jeg så bare aller første kill, men ikke overdriv slow motion. Slow motion er ikke en stil, men et virkemiddel, bruker du det på alt forsvinner hele effekten og du kjeder seeren i stedet for å få fokusert på en ekstra stilig situasjon.
 
#3
Fullstendig klar over at det er for mye slowmotion i den første. Det ble laget 10 min etter at programmet var innstalert og jeg prøvde meg bare frem for å få ting til å passe musikken og måtte dra ut litt før sangen startet ordentlig. Den ekstremt overdrevne introen er bare ment for å være, som du sier, over the top, for litt humors skyld.. Om alle liker det vet jeg ikke men jeg syns det ble litt artig, siden den blåser alt opp no altfor jævli :p Se på den andre når du har tid. Stresset litt med å smekke sammen noe der også, men syns den ble litt bedre. Og så det er sagt så er ikke dette no forsøk på proff redigering eller noe ekstreme greier i det hele tatt, kun ment for litt morroredigering som en liten "off-hobby" :)

Takker for svar :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Problemet med den introen er at altfor mange lager en slik intro i all seriøsitet.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
#8
Jeg er ikke noen connaisseur av mediet, men
du trenger raskere klipping, mindre unødvendig film, videoene føles lange og innholdsløse. Og hvorfor bruker du 20 sekunder i den andre videoen på å skrive teksten til en sang?
Se på den Farm Simulator 2000 dubstep-videoen. Den gjør det riktig.
 
#10
Hvorfor ikke vise oss noe som ikke er trening.
 

demake

Seksuelt godteri
#12
Hva gjør denne dritten på mitt spillegal? Kreft for øyne. Kreft for ører.

Eneste konstruktive jeg kan komme med er at du trenger mer lensflare. Alltid.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Det jeg likte best var da det sto "PREPARE YOURSLELF" på skjermen.
 
#15
Dubstep er eit banneord her på spillegal, så du får ekstra tyn pga det. ;)
Så kun video 2, likte det eg så. Forstår godt at du er stolt, så fortsett med dette! Kva med litt alternativ musikk i staden for sjangrene alle bruker (dubstep, trance, nu metal)? Og, siden du ikkje prøver å fortelle ein historie her, kva med å korte ned videoene ein smule? Du må ikkje gå heile låta, veit du. Dei er ofte laget for dansegulvet, ikkje 5-6 minutter lange actionsekvenser. Og når eg først nevner det: Prøv å fortell ei historie med videoen din. Få frem eit budskap annet enn "SJÅ KOR MANGE EG DRAP". Blir artigere å sjå på då.

Men, pul haterene. Bra andreforsøk!
 
#16
Jævli nødvendig å være så usakelige i grunn :) Tåpelig oppførsel av voksne mennesker. Dere som er 14 tenker jeg. Jeg er 21, og ser ingenting som gjør videon barnslig. Det er bare random redigering som et første forsøk på å lage en montasje. Hvis det var så jævla dårlig så drit i å se ferdig hele, eller kommentere i det hele tatt om du ikke har noe fornuftig å si? Jævli barnslig av dere. Blir like imponert av hyggeligheten på dette forumet nå idag, som jeg var når jeg var her på ungdomsskolen for 8 år siden. Kom dere ut en tur å voks litt sosiale antenner.

Takk til sagosen for et ordentlig svar hvertfall :) i 2ern brukte jeg faktisk låta nesten 2 ganger, hehe. Skal ta til meg tipsene dine, tusen takk :)
 
#18
alltid vært sånn her :/ skjønner ikke hvorfor jeg kom tilbake. Tenkte kanskje det var jeg som var teit for 8 år siden. Men når jeg kommer tilbake nå og ser slike svar på en enkel fuckings videomontasje innser jeg at det er var ikke meg. Det var de tøffe internettgutta.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Hva skjedde med "All tilbakemelding er god tilbakemelding når man er ny"?

Neida, men sorry, du mekka to BF3-videoer og la dem ut på Youtube, det må man jo respektere.