Battlefield 3 gameplay montage

#21
Nå tenkte jeg på saklig kritikk da. Ikke barnslig bullshit som at det er kreft for øyne og ører. Det er bare teit å si. Og det er ikke en tilbakemelding i den form jeg snakket om. Du som er moderator her inne bør hvertfall oppføre deg voksent. Faen til barnslig opplegg.... Er det så ille for dere så hold dere til helvette unna tråden da vel!
 
#22
Jeg så faktisk videoen nå, og herregud. Og en ting skal du ha; viser du deg å være et troll, er du helten min.
 
#23
Orker ikke å kommentere nr. 1, så da blir det rett på 2

Pluss:
At du begynte å synce opp ting som skjer i videoen med musikken. Headshot-opplegget var fett.
Samme med den tekst-greia, men ble litt for oppbrukt

Minus:
For mye slow motion
Mangel på in-game-lyd
Videokvaliteten er helt snørr med mindre man ser den i frimerkeoppløsning.
Musikken ble for mye.

Ellers aner jeg ikke hva som regnes som bra frags i BF med realistic warfare-gønnere, så
kan ikke si noe på akkurat det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#24
Så bare nummer to;

- for mye unødvendig zooming og slo-mo (80% av gangene var det ikke noe spektakulære ting)
- soundtracket føles oppbrukt, prøv heller å skill deg ut
- det derre "can't be stopped" eller hvafaaan bør begrenses til maks (!) en gang

Ellers så kjør på; se på andre videoer og tenk "hva hadde vært fett om de gjorde", prøv å gjør det.
 
#25
Carty: Forstår at du rager over visse kommentarer, men vi har rett og slett ein slik tone på spillegal. Intet personlig så klart. Tar tid å venne seg til, men sjå berre forbi harde ord og forestill deg det som ein stor klem med eit hardt klaps på bakken samtidig.

Eller no. Eg er trøtt og rabler.

Forresten, det Knife-øyeblikket i video 2 var jævlig fett redigert. Eg har trua på fremtidige videoer.
 
#26
Joda, det er personlig. Det her er det dummeste jeg noensinne har sett, herregud.
 

demake

Seksuelt godteri
#27
Jeg digger folk som lager dritt og ikke takler kritikk.
Mangel på selvinnsikt er en jævla epidemi i det moderne samfunn.

Jeg trur en del av problemet er ettergivende foreldre som duller med ungene alt for lenge og fôrer ego-maskineriet med "åh, Preben du er best, det er bare alle andre som ikke skjønner din genialitet."

Ta til deg dette, for det er godt ment: Finn deg en annen hobby, hold kjeft og ta kritikken din bedre enn Vantina tar kuk.
 
#29
Jeg savner tiden hvor fragmovies, kleint og ræva som det alltid har vært, var utelukkende flinke folk som drepte flinke folk. Nå løper unga rundt og tar opp public games mot downsklovner. Esporten min osv.
 
#34
Elsker for øvrig at mesteparten av videoen er close quarters pray'n'spray fra det som kan være 100 timer med gameplay.

Cock can't stop
Det er ikke mye gameplay jeg har klippet dette fra. De tre første killsa er 1v1 i 3 minutter med en kompis, resten er fra en runde på noshar canals med 300 tickets eller noe :)




Forresten, det Knife-øyeblikket i video 2 var jævlig fett redigert. Eg har trua på fremtidige videoer.

Hvem av de da mener du? Det er to av de som er redigert :) Tenkte du på han jeg løp etter og drepte ved gjerde, eller han som satt ved muren som jeg la i bakken? :) Kult med tilbakemelding på hva som er kult også :)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Fragmovies, more like FAGmovies. Nei men alvorlig talt dette her er helt vanlige runder i BF3. Søk på "BF3 gameplay montage" på youtube og du får opp minst femti forskjellige videoer som er helt like.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#36
Stiller meg i Sagosens pedagogiske hjørne her: Så bare nummer to (hvorfor ikke hoppe rett til det beste?), og det var noen småfete øyeblikk med ålreit bruk av diverse visuelle virkemidler, men problemet er rett og slett at de kommer gang på gang på gang med de samme situasjonene og virkemidlene. Her er det på sin plass å være langt mer brutal med klippekniven, kun velge ut de aller aller beste øyeblikkene og kjør kanskje halvannet minutt med mer konsentrerte saker i stedet for å dra det ut så lenge.
 
#37
Grunnen til at det ble så lenge er vel fordi jeg ikke hade vett på å stoppe, syns jo det var litt artig når jeg først begynte å forstå mer av programmet. Skal komme tilbake med en 2-3 minutter mer intens, kanskje litt mer spennende video :D
 
#38
Kritikk:

1. PLAGIAT! Ikke stjel intros fra folk på nettet :) Lag heller en selv eller krediter gutta du stjeler det fra.
2. Så første vid i ca 3 sec etter introene, ble fort kjedelig

Bra frag movie:
 
#39
Jeg syns den var helt kurant. Har sett verre enn dette. Musikkvalget passet til videoen, og teksten var ikke plagsom utenom den midt i videoen. Problemet mitt her er at gameplayet ikke er underholdende. Knivingen var morsom, men det finnes jo tusen måter å få morsomme frags i dette spillet på! Ikke bruk tid på at du skyter en enslig kar i ryggen, men snipe noen mens du kaster deg ut fra et helikopter, eller hopp over et helikopter fra en høy bygning og skyt det ovenfra med rpg ( har gjort det selv, den beste følelsen ) Så øk kreativiteten og resten blir konge, det er jeg sikker på. Og det at du kun har laget disse to videoene lover bra for fremtidige bidrag :)
 
#40
Takk for seriøs tilbakemelding :) Spilte bare et par runder for å få nok frags til å sette sammen noe bare for å øve meg litt :) Samler opp fete frags nå for å prøve å lage en litt mer seriøs video. Nå har jeg jo sett hva slags publikum jeg får her på artige, så skal ta til meg all "drittslenginga" og den gode tilbakemeldingen og prøve å lage en video som det er lagt litt mer bak. Men ja, dette er de to eneste videoene jeg noen gang har laget. Jeg har aldri sett et videoredigeringsprogram før i mitt liv, før jeg lagde disse. Hehe.. Poster video her når den er ferdig :) Sikkert oppe i løpet av et lørdagen / søndagen :)